Pregled bibliografske jedinice broj: 966982
Priručnik za rad s hiperaktivnom djecom u školi, 2. prošireno izdanje
Priručnik za rad s hiperaktivnom djecom u školi, 2. prošireno izdanje // Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke / Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja (ur.).
Sveti Martin na Muri: Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018. (ostalo, domaća recenzija, stručni)
CROSBI ID: 966982 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Priručnik za rad s hiperaktivnom djecom u školi, 2.
prošireno izdanje
(Handbook for working with hyperactive children in
school, 2nd edition)
Autori
Velki, Tena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, ostalo, stručni
Izvornik
Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke
/ Brajša-Žganec, Andreja ; Penezić, Zvjezdan ; Tadić Vujčić, Maja - Sveti Martin na Muri : Hrvatsko psihološko društvo (HPD), 2018
ISBN
978-953-55079-7-0
Skup
26. godišnja konferencija hrvatskih psihologa: Kvaliteta života kroz životni vijek: izazovi i preporuke
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 07.11.2018. - 10.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
priručnik, ADHD
(Handbook, ADHD)
Sažetak
Prošireno izdanje Priručnika za rad s hiperaktivnom djecom u školi nastalo je kao posljedica nastavka sustavnog rada s hiperaktivnom djecom, ali i kao posljedica novih spoznaja dobivenih temeljem znanstvenih istraživanja i projekata. S obzirom da se u zadnjih nekoliko godina puno radilo na uvođenju asistenata u škole, kao pomoć i podrška svoj djeci s razvojnim teškoćama, a ne samo djeci s ADHD-om, postojala je i potreba za nadopunom sadržaja knjige. U proširenom izdanju dodani su određeni praktični materijali kao pomoć roditeljima i nastavnicima u radu s hiperaktivnom djecom. Nadopunjeno je novim studijama provedenim u svijetu, ali i u Hrvatskoj, a od posebnog su značaja dva nova poglavlja. Prvo od njih se bavi programima intervencije i prevencije, koji se sve češće spominju u školskom kontekstu u radu s hiperaktivnom djecu, a poneke škole su ih i počele uvoditi. Drugo dodano poglavlje stavlja naglasak na igru, spontanu aktivnost koja karakterizira djetinjstvo i ujedno značajno utječe na dječji razvoj. U ovom kontekstu prikazan je značaj igre u terapijskom radu s hiperaktivnom djecom te se dani i prijedlozi igara koje potiču razvoj kod hiperaktivne djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Tena Velki
(autor)