Pregled bibliografske jedinice broj: 966928
Neke pedagoško-filozofske postavke Antonia Labriole
Neke pedagoško-filozofske postavke Antonia Labriole // Metodički ogledi, 16 (2010), 1-2; 35-47 (međunarodna recenzija, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 966928 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Neke pedagoško-filozofske postavke Antonia Labriole
(Some Pedagogical and Philosophical Postulates of Antonio Labriola)
Autori
Bogdanić, Luka
Izvornik
Metodički ogledi (0353-765X) 16
(2010), 1-2;
35-47
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
Antonio Labriola ; filozofija ; pedagogija ; edukacija ; princip dijaloga ; morfološko
(Antonio Labriola ; philosophy ; pedagogy ; education ; dialogical principle ; morphological)
Sažetak
U ovom članku prikazuju se i vrednuju doprinosi značajnoga talijanskog mislioca s kraja 19. i početka 20. stoljeća, Antonija Labriole, o filozofiji odgoja. Labriola je u svojim kasnim djelima znatnu pozornost posvetio problemima edukacije. Afirmirajući sokratovsku metodu poučavanja, on je zadaću edukacije prvenstveno odredio kao učenje kritičkog mišljenja, a u realizaciji te zadaće posebnu je važnost pridao filozofiji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Filozofija, Povijest, Interdisciplinarne humanističke znanosti, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)