Pregled bibliografske jedinice broj: 966605
Osnovne vrste i funkcije žigova u kontekstu suvremenih koncepcija prava intelektualnog vlasništva
Osnovne vrste i funkcije žigova u kontekstu suvremenih koncepcija prava intelektualnog vlasništva // Pravo u gospodarstvu, 48 (2009), 3; 1294-1319 (recenziran, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 966605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Osnovne vrste i funkcije žigova u kontekstu suvremenih koncepcija prava intelektualnog vlasništva
(Basic types and functions of trademarks in the context of contemporary concept of intellectual property rights)
Autori
Zlatović, Dragan
Izvornik
Pravo u gospodarstvu (1330-5476) 48
(2009), 3;
1294-1319
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
žig, razlikovna funkcija, reklamna funkcija, robni žig, uslužni žig, nekonvencionalni žigovi
(trademark, distinctive function, advertising function, trademark, service mark, non-conventional trademarks)
Sažetak
Ovaj rad se bavi problematikom funkcija žigova (razlikovna, jamstvena, reklamna) i pojavom klasičnih i novih oblika žigova - nekonvencionalnih žigova i njihovom registracijom. Uvodno se prikazuje opći pojam i okvir postojanja žiga i način na koji žig djeluje na tržištu. Također se obrađuju različite vrste žigova koje postoje i objašnjava se kriterij razlikovnosti znaka koji mora biti ispunjen da bi se žig registrirao. Posebno se raspravlja o nekonvencionalnim žigovima, njihovim vrstama, najpoznatijim primjerima takvih žigova i primjerima njihovog uspješnog i neuspješnog pokušaja registriranja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo