Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 966605

Osnovne vrste i funkcije žigova u kontekstu suvremenih koncepcija prava intelektualnog vlasništva


Zlatović, Dragan
Osnovne vrste i funkcije žigova u kontekstu suvremenih koncepcija prava intelektualnog vlasništva // Pravo u gospodarstvu, 48 (2009), 3; 1294-1319 (recenziran, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 966605 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Osnovne vrste i funkcije žigova u kontekstu suvremenih koncepcija prava intelektualnog vlasništva
(Basic types and functions of trademarks in the context of contemporary concept of intellectual property rights)

Autori
Zlatović, Dragan

Izvornik
Pravo u gospodarstvu (1330-5476) 48 (2009), 3; 1294-1319

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
žig, razlikovna funkcija, reklamna funkcija, robni žig, uslužni žig, nekonvencionalni žigovi
(trademark, distinctive function, advertising function, trademark, service mark, non-conventional trademarks)

Sažetak
Ovaj rad se bavi problematikom funkcija žigova (razlikovna, jamstvena, reklamna) i pojavom klasičnih i novih oblika žigova - nekonvencionalnih žigova i njihovom registracijom. Uvodno se prikazuje opći pojam i okvir postojanja žiga i način na koji žig djeluje na tržištu. Također se obrađuju različite vrste žigova koje postoje i objašnjava se kriterij razlikovnosti znaka koji mora biti ispunjen da bi se žig registrirao. Posebno se raspravlja o nekonvencionalnim žigovima, njihovim vrstama, najpoznatijim primjerima takvih žigova i primjerima njihovog uspješnog i neuspješnog pokušaja registriranja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pravo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku

Profili:

Avatar Url Dragan Zlatović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Zlatović, Dragan
Osnovne vrste i funkcije žigova u kontekstu suvremenih koncepcija prava intelektualnog vlasništva // Pravo u gospodarstvu, 48 (2009), 3; 1294-1319 (recenziran, članak, znanstveni)
Zlatović, D. (2009) Osnovne vrste i funkcije žigova u kontekstu suvremenih koncepcija prava intelektualnog vlasništva. Pravo u gospodarstvu, 48 (3), 1294-1319.
@article{article, author = {Zlatovi\'{c}, Dragan}, year = {2009}, pages = {1294-1319}, keywords = {\v{z}ig, razlikovna funkcija, reklamna funkcija, robni \v{z}ig, uslu\v{z}ni \v{z}ig, nekonvencionalni \v{z}igovi}, journal = {Pravo u gospodarstvu}, volume = {48}, number = {3}, issn = {1330-5476}, title = {Osnovne vrste i funkcije \v{z}igova u kontekstu suvremenih koncepcija prava intelektualnog vlasni\v{s}tva}, keyword = {\v{z}ig, razlikovna funkcija, reklamna funkcija, robni \v{z}ig, uslu\v{z}ni \v{z}ig, nekonvencionalni \v{z}igovi} }
@article{article, author = {Zlatovi\'{c}, Dragan}, year = {2009}, pages = {1294-1319}, keywords = {trademark, distinctive function, advertising function, trademark, service mark, non-conventional trademarks}, journal = {Pravo u gospodarstvu}, volume = {48}, number = {3}, issn = {1330-5476}, title = {Basic types and functions of trademarks in the context of contemporary concept of intellectual property rights}, keyword = {trademark, distinctive function, advertising function, trademark, service mark, non-conventional trademarks} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font