Pregled bibliografske jedinice broj: 966585
Uloga muzejske pedagogije u realizaciji projekta “Vrt prošlosti i budućnosti” kroz suradnju s lokalnom društvenom zajednicom
Uloga muzejske pedagogije u realizaciji projekta “Vrt prošlosti i budućnosti” kroz suradnju s lokalnom društvenom zajednicom // 8. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem Zbornik radova Relacije i korelacije, 8 (2015), 1; 181-188 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 966585 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga muzejske pedagogije u realizaciji projekta “Vrt
prošlosti i budućnosti” kroz suradnju s lokalnom
društvenom zajednicom
(The role of Museum education in realisation of the
project “Garden of the past and the future” through
cooperation with the local community)
Autori
Horvat Marta ; Mandac, Petra
Izvornik
8. skup muzejskih pedagoga Hrvatske s međunarodnim sudjelovanjem Zbornik radova Relacije i korelacije (1848-4417) 8
(2015), 1;
181-188
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
kultura, edukacija, ekologija, pedagogija, lokalna zajednica
(culture, education, ecology, pedagogy, local community)
Sažetak
Galerija umjetnina zadnjih godina nastoji animirati javnosti kroz edukativne radionice namijenjene u prvom redu djeci, ali i odraslima. Fokus koncepta ''Vrta prošlosti i budućnosti'' stavljen je na značaj koji bi ovaj projekt imao za lokalnu zajednicu te njegove pedagoške i šire kulturološke dimenzije, što doprinosi povezivanju institucije i javnosti te ispunjenju njene društvene i kulturološke uloge aktivacijom humanog i suradničkog aspekata suvremene umjetničke prakse. Projekt se realizira s ciljem afirmacije zdravih stilova života kod djece i kvalitetnog provođenja slobodnog vremena u kultiviranom okruženju kojega sami stvaraju, te kroz kreativnu zabavu stječu svijest o ekološkim i kulturno- umjetničkim vrijednostima. U svim aspektima, riječ je o interdisciplinarnom projektu s velikim socijalno-kulturnim potencijalom vezanim uz prostor umjetnosti, kulture i edukacije ili kombinacije istih.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Interdisciplinarne društvene znanosti, Povijest umjetnosti, Primijenjena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split
Profili:
Petra Mandac
(autor)