Pregled bibliografske jedinice broj: 966571
Nove komunikacijske tehnologije u hotelijerstvu u funkciji razvoja turizma Hrvatske
Nove komunikacijske tehnologije u hotelijerstvu u funkciji razvoja turizma Hrvatske // 4. međunarodnu konferenciju INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT Zbornik radova / doc.dr. sc. Nevenka Breslauer, prof. v. š. (ur.).
Sveti Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2016. str. 111-114 (ostalo, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 966571 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Nove komunikacijske tehnologije u hotelijerstvu u
funkciji razvoja turizma Hrvatske
(New communication in the hotel industry in
function of developing the Croatian tourism)
Autori
Mandac, Petra ; Boban, Slađan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
ISBN
978-953-8095-01-6
Skup
4. međunarodnu konferenciju INOVACIJE, TEHNOLOGIJE, EDUKACIJA I MENADŽMENT Zbornik radova
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 14.04.2016. - 15.04.2016
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
društvene mreže, hotelijerstvo, informacijske i komunikacijske tehnologije, ljudski potencijali, turizam, web
(hospitality, human resources, information and communication technology, social networks, tourism, web)
Sažetak
Hrvatska je ulaskom u Europsku uniju 2013. godine postala prepoznata turistička destinacija s velikim i jedinstvenim, prirodnim i povijesnim potencijalom. Stoga je neophodno maksimalno iskoristiti tehnološki napredak u interesu rasta i razvoja turističke ponude. Hotelska industrija kao važan faktor turističke ponude svake zemlje mora se konstantno razvijati sukladno novim trendovima, ponudi i potražnji te razvoju tehnologije. Tendencija proširenja turističke ponude na cijelu godinu uvođenjem novih, različitih i zanimljivih sadržaja pretpostavlja nužno i novi pristup u strategiji razvoja turističke ponude u hotelijerstvu. Bilo da se radi o promidžbi i marketingu ili o osposobljavanju i razvoju ljudskog kadra unutar samih hotela, komunikacija predstavlja ključ za izradu dobre strategije razvoja svakog hotela, a samim time i čitave hotelske industrije. Komunikacija prema krajnjem korisniku turističke ponude znatno je napredovala posljednjih godina te podigla razinu dostupnosti informacija, bilo da se radi o web stranicama ili portalima i društvenim mrežama. Široka zastupljenost društvenih mreža, web stranica i portala znatno je utjecala na razvoj turizma i turističke ponude u čitavom svijetu, pa tako i u Republici Hrvatskoj. Razvoj vještina korištenja informacijskih i komunikacijskih tehnologija uz ulaganje u razvoj ljudskih potencijala postaje ključ unapređenja svih vrsta poslovanja, pa tako i hotelijerstva. Osposobljavanjem i usavršavanjem hotelskog kadra za implementaciju novih i suvremenih informacijskih i komunikacijskih tehnologija u hotelskom poslovanju otvaraju se vrata bržem razvoju hotelske industrije i podizanju razine cjelokupne turističke ponude Republike Hrvatske.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti, Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoka škola za menadžment i dizajn Aspira, Split
Profili:
Petra Mandac
(autor)