Pregled bibliografske jedinice broj: 966484
Komuniciranje u turizmu
Komuniciranje u turizmu. Split: Redak, 2011 (prirucnik)
CROSBI ID: 966484 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komuniciranje u turizmu
(Communicating in tourism)
Autori
Knežević, Šime
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, strucna
Izdavač
Redak
Grad
Split
Godina
2011
Stranica
146
ISBN
978-953-7595-65-4
Ključne riječi
komuniciranje, turizam, kultura, destinacija, tržište, turoperator, putovanje, turist
(communication, tourism, culture, destination, market, tour operator, travel, tourist)
Sažetak
Turizam danas predstavlja neotuđivo stečeno dobro i pravo milijuna ljudi raznih kultura koji svakodnevno putuju, susreću se, upoznaju i komuniciraju. Ta pojava ima za posljedicu mijenjanje onih koji putuju i onih koji ih ugošćuju, a obzirom na velike brojke koje je ova pojava dosegla promjene su vidljive na čitavim narodima i područjima svijeta. Dakle, turizam dovodi one putujuće i njihove domaćine u stalne situacije da moraju međusobno komunicirati, više ili manje, teže ili lakše, i da moraju uspostaviti određenu, makar minimalnu, razinu komuniciranja. I upravo komuniciranje različitosti koje se čini tako jednostavno i obično je u stvarnosti delikatno, neodređeno, nepredvidivo i neopisivo zanimljivo i slijedom toga ga treba temeljito izučavati u cilju boljeg međusobnog razumijevanja ljudi. Veliki broj učenih ljudi koji se desetljećima bave turizmom radi i stvara određene osnove, dokumente, podloge i temelje za što bolje, uspješnije odvijanje ove globalne pojave koja iz godine u godinu povećava svoj volumen jer naprosto želja ljudi da upoznaju novo, drugačije, daleko i nepoznato postaje sve izraženija. Daleke nepoznate kulture i narodi nam postaju bliži, zanimljivi, u različitosti otkrivamo nova bogatstva, ali ona u sebi kriju i brojne zamke i nepoznanice. Kad uzmemo u obzir gore navedeno, spoznajemo važnost komuniciranja u turizmu te njegovo mjesto i ulogu u razvoju turizma kao globalne pojave. Pojave koja po svom volumenu raste takvom brzinom da tjera sve sudionike u njemu na usuglašavanje stajališta i modela kako bi se turizam dalje razvijao odgovorno, održivo i na dobrobit svih onih koji u njemu, izravno ili neizravno sudjeluju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Zadru