Pregled bibliografske jedinice broj: 966348
Pravo i marketing - knjiga prva - Pravni aspekti oglašavanja i tržišnog komuniciranja
Pravo i marketing - knjiga prva - Pravni aspekti oglašavanja i tržišnog komuniciranja. Zagreb: Vizura, 2016 (monografija)
CROSBI ID: 966348 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pravo i marketing - knjiga prva - Pravni aspekti oglašavanja i tržišnog komuniciranja
(Law and Marketing - The First Book - Legal Aspects of Advertising and Market Communication)
Autori
Zlatović, Dragan
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, strucna
Izdavač
Vizura
Grad
Zagreb
Godina
2016
Stranica
372
ISBN
978-953-6957-81-1
Ključne riječi
oglašavanje, marketing, pravo, nelojalna reklama, internet
(advertising, marketing, law, unfair advertising, Internet)
Sažetak
Knjiga je strukturirana u četiri dijela. U prvom dijelu raščlanjuje se odnos prava i marketinga, objašnjava pojam marketinga te daje pravno-povijesni pregled pojavnosti i regulacije oglašavanja. U drugom dijelu daje se uvid u pravo oglašavanja te objašnjava pojam oglašavanja, te sustavno izlaže pregled međunarodnih i komparativnih izvora prava oglašavanja kao i najvažnijh strukovnih kodeksa. U trećem dijelu raščlanjuje se posebno pravo oglašavanja (po skupinama oglašavanih proizvoda i usluga odnosno pojedinih struka i zanimanja). U tom dijelu posebno aktualnim smatramo poglavlja koja se odnose na, danas sve prisutnije i važnije, sredstvo komunikacije – internet. Četvrti dio usmjeren je na (danas sve složeniju i prisutniju) problematiku oglašavanja i nelojalne konkurenciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo