Pregled bibliografske jedinice broj: 966343
Upravljanje intelektualnim vlasništvom i marketing
Upravljanje intelektualnim vlasništvom i marketing. Rijeka: Libertin naklada, 2018 (monografija)
CROSBI ID: 966343 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Upravljanje intelektualnim vlasništvom i marketing
(Intellectual Property Management and Marketing)
Autori
Zlatović, Dragan
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, ostalo
Izdavač
Libertin naklada
Grad
Rijeka
Godina
2018
Stranica
944
ISBN
978-953-7970-22-2
Ključne riječi
intelektualno vlasništvo, industrijsko vlasništvo, žig, autorsko pravo, industrijski dizajn, patent, marketing
(intellectual property, industrial property, trademark, copyright, industrial design, patent, marketing)
Sažetak
U ovoj knjizi bavimo se temeljnim poveznicama između marketinga, kao skupa aktivnosti u cilju prepoznavanja i udovoljavanja ljudskih i društvenih potreba, s jedne strane, i prava, kao sustava društvenih normi (pravila ponašanja) koje važe ili se stvarno primjenjuju u određenom društvu, a koje se mogu prisilno ostvariti, s druge strane. Evidentno je kako suvremeni marketing ne može polučiti očekivanje izvrsne rezultate, ukoliko izostane poznavanje pravne regulacije, posebice u području trgovačkog i trgovinskog prava, uključujući pravo intelektualnog vlasništva. Upravo naglasak ovog izdanja ogleda se u prikazu temeljnih odrednica ove mlade pravne discipline, kroz analizu hrvatske, europske i međunarodne regulative koja se odnosi na intelektualno vlasništvo u cjelini odnosno na posebne oblike intelektualnog vlasništva u širem smislu riječi. Ako parafraziramo riječi iz govora Kamila Idrisa, nekadašnjeg glavnog direktora WIPO-a, pravo intelektualnog vlasništva danas predstavlja ključ i glavno sredstvo u naporima da se svima adresira temeljni izazov razvitka, što u ovom dvadesetprvom stoljeća ostaje kao najuniverzalnija i najvažna odgovornost pred čovječanstvom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo