Pregled bibliografske jedinice broj: 966227
Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva
Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva // Techne – časopis za politehničku obrazovnu teoriju i praksu, travanj (2015), 14; 64-70 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 966227 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva
(Basic Dimensions and Models for Measuring the Internet Banking Service Quality)
Autori
Mečev, Dijana
Izvornik
Techne – časopis za politehničku obrazovnu teoriju i praksu (1333-2643) Travanj
(2015), 14;
64-70
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
Internet bankarstvo, dimenzije kvalitete, zadovoljstvo korisnika, SERVQUAL, E-S-QUAL.
(Internet Banking, quality dimensions, customer satisfaction, SERVQUAL, E-S-QUAL)
Sažetak
U radu su obrađena sva relevantna teorijska područja koja su povezana s kvalitetom usluge Internet bankarstva. Prikazani su dosadašnji pristupi mjerenju kvalitete usluge elektroničkog bankarstva, s posebnim naglaskom na uslugu Internet bankarstva. Kako pri svakom mjerenju kvalitete usluga treba izraditi novi instrument koji će odgovarati specifičnostima usluge i okružja u kojem se samo istraživanje provodi, u radu je prikazano kako bi se, prema promišljanjima autorice, odabrani modeli mogli prilagoditi karakteristikama usluge Internet bankarstva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija