Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 966227

Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva


Mečev, Dijana
Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva // Techne – časopis za politehničku obrazovnu teoriju i praksu, travanj (2015), 14; 64-70 (domaća recenzija, članak, ostalo)


CROSBI ID: 966227 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva
(Basic Dimensions and Models for Measuring the Internet Banking Service Quality)

Autori
Mečev, Dijana

Izvornik
Techne – časopis za politehničku obrazovnu teoriju i praksu (1333-2643) Travanj (2015), 14; 64-70

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo

Ključne riječi
Internet bankarstvo, dimenzije kvalitete, zadovoljstvo korisnika, SERVQUAL, E-S-QUAL.
(Internet Banking, quality dimensions, customer satisfaction, SERVQUAL, E-S-QUAL)

Sažetak
U radu su obrađena sva relevantna teorijska područja koja su povezana s kvalitetom usluge Internet bankarstva. Prikazani su dosadašnji pristupi mjerenju kvalitete usluge elektroničkog bankarstva, s posebnim naglaskom na uslugu Internet bankarstva. Kako pri svakom mjerenju kvalitete usluga treba izraditi novi instrument koji će odgovarati specifičnostima usluge i okružja u kojem se samo istraživanje provodi, u radu je prikazano kako bi se, prema promišljanjima autorice, odabrani modeli mogli prilagoditi karakteristikama usluge Internet bankarstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Šibeniku

Profili:

Avatar Url Dijana Mečev (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mečev, Dijana
Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva // Techne – časopis za politehničku obrazovnu teoriju i praksu, travanj (2015), 14; 64-70 (domaća recenzija, članak, ostalo)
Mečev, D. (2015) Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva. Techne – časopis za politehničku obrazovnu teoriju i praksu, travanj (14), 64-70.
@article{article, author = {Me\v{c}ev, Dijana}, year = {2015}, pages = {64-70}, keywords = {Internet bankarstvo, dimenzije kvalitete, zadovoljstvo korisnika, SERVQUAL, E-S-QUAL.}, journal = {Techne – \v{c}asopis za politehni\v{c}ku obrazovnu teoriju i praksu}, volume = {travanj}, number = {14}, issn = {1333-2643}, title = {Temeljne dimenzije i modeli za mjerenje kvalitete usluge Internet bankarstva}, keyword = {Internet bankarstvo, dimenzije kvalitete, zadovoljstvo korisnika, SERVQUAL, E-S-QUAL.} }
@article{article, author = {Me\v{c}ev, Dijana}, year = {2015}, pages = {64-70}, keywords = {Internet Banking, quality dimensions, customer satisfaction, SERVQUAL, E-S-QUAL}, journal = {Techne – \v{c}asopis za politehni\v{c}ku obrazovnu teoriju i praksu}, volume = {travanj}, number = {14}, issn = {1333-2643}, title = {Basic Dimensions and Models for Measuring the Internet Banking Service Quality}, keyword = {Internet Banking, quality dimensions, customer satisfaction, SERVQUAL, E-S-QUAL} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font