Pregled bibliografske jedinice broj: 965963
Odgojna uloga pedagoške radionice
Odgojna uloga pedagoške radionice // 2. osječki dani bioetike - sažeci izlaganja / Jurić, Hrvoje (ur.).
Osijek: Hrvatsko bioetičko društvo, 2018. str. 34-35 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 965963 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojna uloga pedagoške radionice
(The role of upbringing in pedagogy workshop)
Autori
Dubovicki, Snježana ; Budić, Marta
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
2. osječki dani bioetike - sažeci izlaganja
/ Jurić, Hrvoje - Osijek : Hrvatsko bioetičko društvo, 2018, 34-35
ISBN
978-953-55962-3-3
Skup
2. osječki dani bioetike = 2nd Osijek Day of Bioethics
Mjesto i datum
Osijek, Hrvatska, 05.11.2018. - 06.11.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
kreativnost, nastava, odgoj, pedagoška radionica
(creativity, teaching, upbringing, pedagogy workshop)
Sažetak
U posljednjih dvadesetak godina, pedagogija neprestano upozorava na krizu odgoja, ali i narušeni sustav vrijednosti koji je sve prisutniji među mladima koje smatramo budućim nositeljima našega društva. Velika očekivanja stavljena su na odgojno-obrazovne institucije samim time što mladi ljudi sve više vremena borave u njima (izravno i/ili neizravno putem suvremenih on-line alata i on-line nastave) pa uloga navedenih institucija u većoj mjeri nego prije treba biti usmjerena odgajanju, a ne samo obrazovanju. Suvremenome je čovjeku, više nego ikada, potreban povratak etičnosti te novim starim vrijednostima među kojima je odgoj primaran (Vukasović, 2003). Ukoliko odgoj shvatimo kao proces koji pomaže samoaktualizaciji, a samoaktualizaciju doživljavamo kao proces koji se događa na vrhuncu naših sposobnosti vidljivo je kolika se uloga, u tom kontekstu, pridaje kreativnosti. Unošenjem kreativnih aktivnosti u nastavu unapređujemo nastavni proces te omogućujemo studentima usvajanje poželjnih vrijednosti koji utječu na odgoj (Dubovicki, 2016). Promatrajući ovu problematiku kroz nastavi proces, bilo nam je važno istražiti, doprinosi li pedagoška radionica poticanju odgojne funkcije nastave. Pedagošku smo radionicu izdvojili od ostalih socijalnih oblika iz razloga što sudjelovanje u njoj podjednako utječe na osjetilne, emocionalne i moralne funkcije svih sudionika nastavnoga procesa (a ne samo na intelektualne), koje su nam bile važne za istraživanje odgojne uloge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za odgojne i obrazovne znanosti, Osijek
Profili:
Snježana Dubovicki
(autor)