Pregled bibliografske jedinice broj: 965446
Bajka u biblioterapijskim radionicama za djecu u dječjoj knjižnici
Bajka u biblioterapijskim radionicama za djecu u dječjoj knjižnici, 2014., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet Osijek, Osijek
CROSBI ID: 965446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Bajka u biblioterapijskim radionicama za djecu u dječjoj knjižnici
(The Fairy Tale in Bibliotherapeutic Workshops for Children in a Children's Library)
Autori
Balaković, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Filozofski fakultet Osijek
Mjesto
Osijek
Datum
23.09
Godina
2014
Stranica
21
Mentor
Martinović, Ivana
Ključne riječi
bajka, biblioterapija, dječja knjižnica, biblioterapijske radionice za djecu
(fairy tale, bibliotherapy, children's library, bibliotherapeutic workshops for children)
Sažetak
Djeca često ne razumiju vlastite osjećaje te zbog toga osjećaju snažno psihičko i fizičko opterećenje. Iz tog razloga važna je uloga biblioterapijskih radionica putem kojih se djeci pruža psihosocijalna pomoć omogućavajući im razumijevanje vlastitih osjećaja i događaja s kojima se susreću u životu, te doživljavanje emocionalnog rasterećenja i olakšanja. Dječje knjižnice jedan su od niza čimbenika koji prepoznaju svoju ulogu u pružanju biblioterapijske podrške djeci. U uvodnom dijelu ovoga rada prikazano je koliko je značajna uloga dječjih knjižnica u biblioterapijskim radionicama, koje vrste biblioterapija postoje i koje su faze u postupku provođenja bibioterapije. Središnji dio rada stavlja naglasak na bajke kao vrstu djela poželjnog u provođenju biblioterapijskih radionica s djecom, ističe karakteristike bajki, objašnjava kako djeca doživljavaju bajke te kakav utjecaj bajke imaju na njih. Cilj rada je prikazati kako se bajka može primijeniti u biblioterapijskim radionicama s djecom i zašto odabrati bajke za takve radionice. Isto tako, u radu se iznosi koje pripremne korake treba učiniti prije provođenja biblioterapije, ali i kako provesti biblioterapijsku radionicu s djecom. Završni dio rada donosi primjere suvremenih bajki koje se mogu koristiti u biblioterapijskim radionicama kako bi se djeci pomoglo steći uvid u konkretne probleme. Osim toga, navedene su najznačajnije tradicionalne bajke te kako one svojim sadržajem biblioterapeutima omogućuju pružanje pomoći djeci koja se bore s određenim unutarnjim sukobima ili pak proživljavaju teške životne situacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti