Pregled bibliografske jedinice broj: 965315
NP Sjeverni Velebit - edukativno središte
NP Sjeverni Velebit - edukativno središte // Znanstveno stručni skup "Od istraživanja k dobrom upravljanju Nacionalnim parkom Sjeverni Velebit". Zbornik sažetaka / Krušić Tomaić, Irena ; Lupret-Obradović, Svjetlana ; Šilić, Tea (ur.).
Krasno: Nacionalni park Sjeverni Velebit, 2017. str. 72-73 (pozvano predavanje, domaća recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 965315 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
NP Sjeverni Velebit - edukativno središte
(Northern Velebit National Park - Educational Center)
Autori
Paar, Dalibor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Znanstveno stručni skup "Od istraživanja k dobrom upravljanju Nacionalnim parkom Sjeverni Velebit". Zbornik sažetaka
/ Krušić Tomaić, Irena ; Lupret-Obradović, Svjetlana ; Šilić, Tea - Krasno : Nacionalni park Sjeverni Velebit, 2017, 72-73
ISBN
978-953-7552-09-1
Skup
Znanstveno stručni skup "Od istraživanja k dobrom upravljanju Nacionalnim parkom Sjeverni Velebit"
Mjesto i datum
Krasno, Hrvatska, 24.05.2017. - 25.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
prirodne znanosti, edukacija, programi za škole i fakultete
(natural sciences, education, programmes for schools and faculties)
Sažetak
Moderni prezentacijski koncepti kreću od interesa i potreba pojedinih skupina posjetitelja. Brojna znanstvena istraživanja nedvojbeno pokazuju da za razliku od klasičnog načina prezentacije (poučne table, brošure i sl.), sadržaji prezentirani na zanimljiv, neobičan, neočekivan i često interaktivan način uz prisutnost drugih elemenata koji su nekada bili nezamislivi imaju neusporedivo veći edukativni učinak, posebice u smjeru stjecanja trajnih i primjenjivih znanja što je jedna od glavnih problematika našeg i svjetskih obrazovnih sustava. Predstavit ćemo neke konkretne ideje koje bi se mogle realizirati u NP Sjeverni Velebit, a koje bi se nadovezale na aktualne projekte i sadržaje poput Kuće Velebita. Diskutirat ćemo i koja su tehnička i kadrovska rješenja za to potrebna. Visoka razina neistraženosti krških fenomena Parka otvara brojne mogućnosti generiranja dinamičnih edukativnih sadržaja koji se mogu neprestano dopunjavati kroz kontinuiranu suradnju sa stručnjacima. Što je bolje za reklamu i privlačenje posjetitelja nego da se periodički objavljuju nova otkrića, ali i osmišljavaju programi koji pred posjetitelja postavljaju određene izazove. Izazove koji u njima pobuđuju znatiželju, potiču ih na samostalno istraživanje i učenje kako bi ostvarili cilj koji se pred njih postavi. Dinamičnost sadržaja posjetitelje privlači da više puta posjete lokaciju, a edukativne ustanove motivira da učenicima ili studentima pruže direktan uvid u najnovija otkrića ili ih izlože poticajnom okolišu. Otkriće nečeg novog do tada nepoznatog, neobičnog i neočekivanog je nešto što uz odgovarajuće prezentacijske tehnike učenicima i studentima može pobuditi interes kako za niz područja prirodnih znanosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Fizika, Geologija, Interdisciplinarne prirodne znanosti
POVEZANOST RADA