Pregled bibliografske jedinice broj: 965136
Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre
Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
CROSBI ID: 965136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre
(Application of Ontological Reasoning in Determining the Flow of Computer Game)
Autori
Jurković, Dominik
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva
Mjesto
Zagreb
Datum
17.07
Godina
2017
Stranica
63
Mentor
Brkić, Ljiljana
Ključne riječi
ontologija ; semantički web ; računalna igra ; rasuđivanje
(ontology ; Semantic Web ; video game ; reasoning)
Sažetak
Računalne igre su danas najrašireniji oblik zabave na svijetu. Razvoj tehnologije najveći je na područjima zabavne i vojne industrije. Tehnologije semantičkog weba omogućuju semantički opis podataka i veza između njih. Ontologije predstavljaju jednu od tehnologija semantičkog weba koja služi za predstavljanje znanja. Ontologije imaju mogućnost logičkog rasuđivanja kojime se iz eksplicitno definiranog znanja može izvesti novo implicitno znanje. U ovom radu opisani su principi stvaranje ontologija i korištenja programa za rasuđivanje. Ontologija semantički opisuje elemente iz računalne igre i izvodi novo znanje o njima. Na temelju tog i unaprijed definiranog znanja definiranog u ontologiji stvaraju se novi elementi koji se koriste u računalnoj igri.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Ljiljana Brkić
(mentor)