Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 965136

Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre


Jurković, Dominik
Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


CROSBI ID: 965136 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre
(Application of Ontological Reasoning in Determining the Flow of Computer Game)

Autori
Jurković, Dominik

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Fakultet elektrotehnike i računarstva

Mjesto
Zagreb

Datum
17.07

Godina
2017

Stranica
63

Mentor
Brkić, Ljiljana

Ključne riječi
ontologija ; semantički web ; računalna igra ; rasuđivanje
(ontology ; Semantic Web ; video game ; reasoning)

Sažetak
Računalne igre su danas najrašireniji oblik zabave na svijetu. Razvoj tehnologije najveći je na područjima zabavne i vojne industrije. Tehnologije semantičkog weba omogućuju semantički opis podataka i veza između njih. Ontologije predstavljaju jednu od tehnologija semantičkog weba koja služi za predstavljanje znanja. Ontologije imaju mogućnost logičkog rasuđivanja kojime se iz eksplicitno definiranog znanja može izvesti novo implicitno znanje. U ovom radu opisani su principi stvaranje ontologija i korištenja programa za rasuđivanje. Ontologija semantički opisuje elemente iz računalne igre i izvodi novo znanje o njima. Na temelju tog i unaprijed definiranog znanja definiranog u ontologiji stvaraju se novi elementi koji se koriste u računalnoj igri.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Ljiljana Brkić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Jurković, Dominik
Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre, 2017., diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Jurković, D. (2017) 'Primjena ontologijskog rasuđivanja pri određivanju tijeka računalne igre', diplomski rad, diplomski, Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurkovi\'{c}, Dominik}, year = {2017}, pages = {63}, keywords = {ontologija, semanti\v{c}ki web, ra\v{c}unalna igra, rasu\djivanje}, title = {Primjena ontologijskog rasu\djivanja pri odre\djivanju tijeka ra\v{c}unalne igre}, keyword = {ontologija, semanti\v{c}ki web, ra\v{c}unalna igra, rasu\djivanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Jurkovi\'{c}, Dominik}, year = {2017}, pages = {63}, keywords = {ontology, Semantic Web, video game, reasoning}, title = {Application of Ontological Reasoning in Determining the Flow of Computer Game}, keyword = {ontology, Semantic Web, video game, reasoning}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font