Pregled bibliografske jedinice broj: 964944
Izrada računalne igre u programskom okruženju Construct 2
Izrada računalne igre u programskom okruženju Construct 2, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike, Pula
CROSBI ID: 964944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Izrada računalne igre u programskom okruženju
Construct 2
(Development of a computer game in Construct 2
environment)
Autori
Šag, Antonio
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Fakultet informatike
Mjesto
Pula
Datum
30.10
Godina
2018
Stranica
51
Mentor
Orehovački, Tihomir
Ključne riječi
Izrada računalnih igara, Construct 2, optimizacija igre, GUI, interaktivni pregled, 2D projekt, proceduralan način
(Development of Computer Games, Construct 2, Game Optimization, GUI, Interactive Review, 2D Project, Procedural Mode)
Sažetak
Priprema procesa programiranja računalnih igara predstavlja veliku problematiku i izazov jer za kreirati jedan konačan proizvod potrebno je mnogo više znanja, iskustva i vještina nego što bi se reklo. Optimizacija je igre ključna točka kako bi uspjeli GUI grafičko korisničko sučelje (engl. graphical user interface) povezati s tehničkom (programerskom) stranom igre. U slučaju Construct 2, sam proces vrlo je jednostavan te ne zahtjeva klasično programiranje. Metodom pritisni–povuci (engl. drag and drop) vizualne materijale unosimo u našu igru, a princip programiranja sveden je na događaje, pomoću kojih unesenim materijalima dodjeljujemo akcije putem odabira grafičkih ikona. Aplikacija nam u bilo kojem trenutku omogućava interaktivni pregled odrađenog dijela igre kako bi uvijek mogli vidjeti kako nam igra stvarno reagira na određene akcije, uvjete i događaje. Kao završnu točku, uz dobru organizaciju i razumijevanje mogućnosti koje pruža aplikacijski paket Construct 2, moguće je odraditi bilo kakav zamišljeni 2D projekt, i to na vrlo pregledan proceduralan način (u bilo kojem trenutku, unutar koda moguće je promijeniti hijerarhiju događaja ili npr. izmijeniti objekt koji predstavlja temelj događaja).
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli