Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 964944

Izrada računalne igre u programskom okruženju Construct 2


Šag, Antonio
Izrada računalne igre u programskom okruženju Construct 2, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike, Pula


CROSBI ID: 964944 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Izrada računalne igre u programskom okruženju Construct 2
(Development of a computer game in Construct 2 environment)

Autori
Šag, Antonio

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski

Fakultet
Fakultet informatike

Mjesto
Pula

Datum
30.10

Godina
2018

Stranica
51

Mentor
Orehovački, Tihomir

Ključne riječi
Izrada računalnih igara, Construct 2, optimizacija igre, GUI, interaktivni pregled, 2D projekt, proceduralan način
(Development of Computer Games, Construct 2, Game Optimization, GUI, Interactive Review, 2D Project, Procedural Mode)

Sažetak
Priprema procesa programiranja računalnih igara predstavlja veliku problematiku i izazov jer za kreirati jedan konačan proizvod potrebno je mnogo više znanja, iskustva i vještina nego što bi se reklo. Optimizacija je igre ključna točka kako bi uspjeli GUI grafičko korisničko sučelje (engl. graphical user interface) povezati s tehničkom (programerskom) stranom igre. U slučaju Construct 2, sam proces vrlo je jednostavan te ne zahtjeva klasično programiranje. Metodom pritisni–povuci (engl. drag and drop) vizualne materijale unosimo u našu igru, a princip programiranja sveden je na događaje, pomoću kojih unesenim materijalima dodjeljujemo akcije putem odabira grafičkih ikona. Aplikacija nam u bilo kojem trenutku omogućava interaktivni pregled odrađenog dijela igre kako bi uvijek mogli vidjeti kako nam igra stvarno reagira na određene akcije, uvjete i događaje. Kao završnu točku, uz dobru organizaciju i razumijevanje mogućnosti koje pruža aplikacijski paket Construct 2, moguće je odraditi bilo kakav zamišljeni 2D projekt, i to na vrlo pregledan proceduralan način (u bilo kojem trenutku, unutar koda moguće je promijeniti hijerarhiju događaja ili npr. izmijeniti objekt koji predstavlja temelj događaja).

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Profili:

Avatar Url Tihomir Orehovački (mentor)

Avatar Url Antonio Šagovac (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

urn.nsk.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šag, Antonio
Izrada računalne igre u programskom okruženju Construct 2, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike, Pula
Šag, A. (2018) 'Izrada računalne igre u programskom okruženju Construct 2', diplomski rad, preddiplomski, Fakultet informatike, Pula.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ag, Antonio}, year = {2018}, pages = {51}, keywords = {Izrada ra\v{c}unalnih igara, Construct 2, optimizacija igre, GUI, interaktivni pregled, 2D projekt, proceduralan na\v{c}in}, title = {Izrada ra\v{c}unalne igre u programskom okru\v{z}enju Construct 2}, keyword = {Izrada ra\v{c}unalnih igara, Construct 2, optimizacija igre, GUI, interaktivni pregled, 2D projekt, proceduralan na\v{c}in}, publisherplace = {Pula} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ag, Antonio}, year = {2018}, pages = {51}, keywords = {Development of Computer Games, Construct 2, Game Optimization, GUI, Interactive Review, 2D Project, Procedural Mode}, title = {Development of a computer game in Construct 2 environment}, keyword = {Development of Computer Games, Construct 2, Game Optimization, GUI, Interactive Review, 2D Project, Procedural Mode}, publisherplace = {Pula} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font