Pregled bibliografske jedinice broj: 964942
Lokalna gastronomija kao put prema turizmu doživljaja
Lokalna gastronomija kao put prema turizmu doživljaja // 1. Znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem “Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra” / Radić Lakoš T. (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2013. str. 113-121 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 964942 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Lokalna gastronomija kao put prema turizmu doživljaja
(Local Gastronomy as a path to the experience tourism)
Autori
Rikard, Bakan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
1. Znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem “Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra”
/ Radić Lakoš T. - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2013, 113-121
Skup
1. Znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem “Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra”
Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 19.09.2013. - 20.09.2013
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
gastronomija, turizam doživljaja, konkurentske prednosti
(gastronomy, experience tourism, competitive advantages)
Sažetak
Turizam je postao način života i najbrže rastuća „industrija“, a međunarodni turistički dolasci u prošloj su godini premašili brojku od jedne milijarde. Ovakvo okruženje globalne konkurencije, pred destinacijski menadžment postavlja nove izazove. Kako u moru sličnih destinacija, vlastitu pozicionirati kako drukčiju, jedinstvenu destinaciju koja će za turista predstavljati novo iskustvo i nezaboravan doživljaj? „Novi turist“ želi učiti, upoznavati lokalnu kulturu, običaje, želi interakciju s lokalnim stanovništvom, a gdje se stvaraju najprisniji međuljudski kontakti – za stolom, uz mirisne delicije i čašicu dobroga vina. Cilj ovoga rada je ukazati kako lokalna gastronomija može biti moćno oruđe za stvaranje prepoznatljivih, novih turističkih proizvoda, odnosno turističkih doživljaja. Hrvatska pored niza drugih komparativnih prednosti koje ima, ima i bogatu i raznoliku lokalnu gastronomiju. Vezano uz trendove koji su vidljivi na tržištu turističke potražnje ( turizam doživljaja, turizam iskustva, slow food pokret), navedene komparativne prednosti upravo nužno je pretvoriti u konkurentske te na taj način dati novi poticaj pozicioniranju Hrvatske kao prepoznatljive turističke destinacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija