Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 964940

Roditeljska procjena emocionalnog razvoja djece rane i predškolske dobi


Ljubetić, Maja; Mandarić Vukušić, Anita; Glibota, Petra
Roditeljska procjena emocionalnog razvoja djece rane i predškolske dobi // Putokazi, V (2017), 2; 209-222 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)


CROSBI ID: 964940 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Roditeljska procjena emocionalnog razvoja djece rane i predškolske dobi
(Parental evaluation of emotional development of kindergarden children)

Autori
Ljubetić, Maja ; Mandarić Vukušić, Anita ; Glibota, Petra

Izvornik
Putokazi (2566-3755) V (2017), 2; 209-222

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni

Ključne riječi
eksternalizirani i internalizirani problemi ; obiteljski utjecaj ; obrazovanje roditelja
(externalized and internalized problems ; family influence ; parental education.)

Sažetak
Socioemocionalni razvoj djece rane i predškolske dobi neiscrpna je tema znanstvenih istraživanja. Ovo područje osobito je važno roditeljima s obzirom da imaju najviše utjecaja na stvaranje uvjeta za zdrav i cjelovit razvoj djeteta. Sukladno vremenu u kojem se djeca odgajaju roditelji trebaju uvažavati društvene promjene te ih kritički vrednovati jednako kao i ponašanja vlastite djece. Cilj ovog istraživanja bio je ispitati kako roditelji procjenjuju socioemocionalni razvoj svoje djece rane i predškolske dobi. U istraživanju sudjelovala su 122 roditelja čija djeca pohađaju ustanove ranog i predškolskog odgoja na području Splita i Solina. Dobiveni rezultati pokazali su da roditelji visoko procjenjuju socioemocionalni razvoj svoje djece te da nema razlike u njihovoj procjeni s obzirom na spol, dob, radni i bračni status. Ipak, razlika je uočena u roditeljskoj procjeni djetetova socioemocionalnog razvoja s obzirom na obrazovanje roditelja. Obrazovaniji roditelji osjetljiviji su u procjeni dječjih eksternaliziranih ponašanja u odnosu na roditelje nižega obrazovanja. Ovi rezultati mogu biti dobar poticaj za daljnja istraživanja u području roditeljstva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu


Citiraj ovu publikaciju:

Ljubetić, Maja; Mandarić Vukušić, Anita; Glibota, Petra
Roditeljska procjena emocionalnog razvoja djece rane i predškolske dobi // Putokazi, V (2017), 2; 209-222 (međunarodna recenzija, pregledni rad, znanstveni)
Ljubetić, M., Mandarić Vukušić, A. & Glibota, P. (2017) Roditeljska procjena emocionalnog razvoja djece rane i predškolske dobi. Putokazi, V (2), 209-222.
@article{article, author = {Ljubeti\'{c}, Maja and Mandari\'{c} Vuku\v{s}i\'{c}, Anita and Glibota, Petra}, year = {2017}, pages = {209-222}, keywords = {eksternalizirani i internalizirani problemi, obiteljski utjecaj, obrazovanje roditelja}, journal = {Putokazi}, volume = {V}, number = {2}, issn = {2566-3755}, title = {Roditeljska procjena emocionalnog razvoja djece rane i pred\v{s}kolske dobi}, keyword = {eksternalizirani i internalizirani problemi, obiteljski utjecaj, obrazovanje roditelja} }
@article{article, author = {Ljubeti\'{c}, Maja and Mandari\'{c} Vuku\v{s}i\'{c}, Anita and Glibota, Petra}, year = {2017}, pages = {209-222}, keywords = {externalized and internalized problems, family influence, parental education.}, journal = {Putokazi}, volume = {V}, number = {2}, issn = {2566-3755}, title = {Parental evaluation of emotional development of kindergarden children}, keyword = {externalized and internalized problems, family influence, parental education.} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font