Pregled bibliografske jedinice broj: 964650
Pregled razvoja građanskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj od 1999. godine do danas
Pregled razvoja građanskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj od 1999. godine do danas // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 66 (2017), 4.; 605-618 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 964650 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pregled razvoja građanskog odgoja i obrazovanja u Republici Hrvatskoj od 1999. godine do danas
Autori
Pažur, Monika
Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) 66
(2017), 4.;
605-618
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Agencija za odgoj i obrazovanje ; demokracija ; građanski odgoj i obrazovanje ; Ministarstvo znanosti i obrazovanja ; odgojno-obrazovna...
Sažetak
Svrha ovog rada je usustaviti i kronološki prikazati elemente koji su utjecali na razvoj građanskog odgoja i obrazovanja od 1999. godine do danas u Republici Hrvatskoj. Rad prati relevantne dokumente i strategije u kojima se građanski odgoj i obrazovanje izričito navodi, objavljena istraživanja u području građanskog odgoja i obrazovanja te ključne dionike koji se nameću kao akteri u njegovoj provedbi. Počevši od poticaja, koji je došao iz Europe, da bi sve države kao prioritet trebale imati uvođenje odgoja i obrazovanja za ljudska prava i demokratsko građanstvo u odgojno-obrazovne sustave, rad prati na koji je način Republika Hrvatska odgovorila na te poticaje. U središtu su interesa pitanja kako je i je li sustav pokušao uključiti ovu temu u obrazovnu politiku Republike Hrvatske te tko je sve utjecao na te procese. Rad kronološki prikazuje sve događaje u području razvoja politike građanskog odgoja i obrazovanja od 1999. godine, kada je donesen prvi strateški dokument koji pretpostavlja razvoj građanske kompetencije, do danas.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija