Pregled bibliografske jedinice broj: 964533
Prikaz radionice: The Yigal Arnon & Co. Law and History Workshop, Pravni fakultet Buchmann, Sveučilište u Tel Avivu, Država Izrael, 9. – 16. travnja 2018.
Prikaz radionice: The Yigal Arnon & Co. Law and History Workshop, Pravni fakultet Buchmann, Sveučilište u Tel Avivu, Država Izrael, 9. – 16. travnja 2018. // Zbornik Pravnog fakulteta u Zagrebu, 68 (2018), 3-4; 621-627 (nije recenziran, osvrt, stručni)
CROSBI ID: 964533 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Prikaz radionice: The Yigal Arnon & Co. Law and History Workshop, Pravni fakultet Buchmann, Sveučilište u Tel Avivu, Država Izrael, 9. – 16. travnja 2018.
(Workshop presentation: Prikaz radionice: The Yigal Arnon & Co. Law and History Workshop, Pravni fakultet Buchmann, Sveučilište u Tel Avivu, Država Izrael, 9. – 16. travnja 2018.)
Autori
Poljanec, Kristijan
Izvornik
Zbornik Pravnog fakulteta u Zagrebu (0350-2058) 68
(2018), 3-4;
621-627
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, osvrt, stručni
Ključne riječi
radionica ; metodologija ; učenje ; pravo
(workshop ; methodology ; learning ; law)
Sažetak
Od 9. do 16. travnja 2018. na Pravnom fakultetu Buchmann, Sveučilište u Tel Avivu, Država Izrael, održane su dvije radionice iz područja bliskoistočnih studija. Autor prikaza na tim je radionicama sudjelovao u okviru programa nastavničke razmjene Erasmus Plus tijekom boravka na Sveučilištu u Tel Avivu kao Cegla Visiting Research Fellow. Pravni fakultet Buchmann najstarija je, najveća i vodeća izraelska pravna škola, s tradicijom koja seže u tridesete godine 20. stoljeća. Osim brojnih kolegija na hebrejskom i engleskom jeziku, Pravni fakultet Buchmann organizira jedinstvene pravne radionice (engl. legal workshops) na kojima vodeći izraelski i strani pravni teoretičari izlažu isključivo neobjavljene radove (engl. work in progress). Posebnost takvog formata izlaganja sastoji se u intenzivnom uključivanju studenata u diskusiju oko radova u nastajanju. Takav pedagoški pristup omogućuje studentima da neposredno, vlastitim angažmanom, sudjeluju u stvaranju pravne literature. Od svakog se studenta očekuje da pročita predmetni članak ili poglavlje knjige u nastajanju te da u živoj akademskoj debati dade objektivan i kritički sud o iznesenim tezama. Nije neobično vidjeti kako studenti propituju utemeljenost metodologije, teza i zaključaka koje su iznijeli članovi akademske zajednice (uključujući i nastavnike matičnog fakulteta) te time daju anticipiranu “recenziju” rada iz studentske perspektive. Na taj način ne samo da ih se potiče i usmjerava ka kritičkom promišljanju, nego im se omogućuje razvitak vlastitih znanstvenoistraživačkih kompetencija. Konačno – no ne i manje važno – treba istaknuti kako studenti u interakciji s nastavnicima neposredno sudjeluju u stvaranju budućih nastavnih materijala i tako postaju dionici sustava unapređenja kvalitete nastavnog procesa.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pravo
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
- HeinOnline