Pregled bibliografske jedinice broj: 964531
Obilježja nastavničke upotrebe digitalnih medija u nastavi medicinskih škola Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Međimurske, Varaždinske županije i Grada Zagreba
Obilježja nastavničke upotrebe digitalnih medija u nastavi medicinskih škola Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Međimurske, Varaždinske županije i Grada Zagreba, 2018., diplomski rad, diplomski, Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek
CROSBI ID: 964531 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Obilježja nastavničke upotrebe digitalnih medija u nastavi medicinskih škola Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Međimurske, Varaždinske županije i Grada Zagreba
(Characteristics of teacher's use of digital media in teaching in medical schools in Koprivnica-Križevci, Krapina-Zagorje, Međimurje, Varaždin county and the City of Zagreb)
Autori
Furdi, Smiljana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo
Mjesto
Osijek
Datum
26.10
Godina
2018
Stranica
51
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
digitalni mediji, nastava, multimedijska nastava, net-generacija
(digital media ; teaching ; multimedia teaching ; the Net Generation)
Sažetak
Cilj istraživanja: Ispitati obilježja nastavničke upotrebe digitalnih medija u nastavi medicinskih škola Koprivničko-križevačke, Krapinsko-zagorske, Međimurske, Varaždinske županije i Grada Zagreba. Ispitanici i metode: Provedena je presječna studija koja je obuhvatila 164 nastavnika. Za istraživanje korišten je anonimni upitnik, koji se u prvom dijelu sastoji od sedam zatvorenih pitanja kojima su se prikupili sljedeći demografski podaci: dob, spol, prebivalište, ukupni radni staž u školi, razredništvo, predmet koji ispitanici predaju te škola u kojoj je ispitanik zaposlen. Korišten je Upitnik implementacije digitalnih medija kako bi se prikupili podaci o razlozima upotrebe digitalnih medija. Rezultati: Istraživanje je pokazalo kako se u nastavi gotovo uvijek i često koristi računalo, a ispitanici koji predaju stručne predmete koriste ga znatno više. S obzirom na prebivalište i duljinu radnog staža nema značajnih razlika u učestalosti korištenja digitalnih medija. Zaključci: Postoji značajno slaganje nastavnika koji u nastavi često koriste računalo s većinom tvrdnji o primjeni digitalnih medija u nastavi. Nastavnici stručnih predmeta smatraju da je učinkovita, da potiče suradnju među učenicima, da omogućuje da se nastavnici osjećaju kompetentnima u svojoj profesiji. Što se tiče primjene drugih digitalnih medija u nastavi (mobilni i pametni telefoni, društvene mreže, tableti), postoji značajna povezanost s razlozima upotrebe digitalnih medija u nastavi, no u manjem broju nego kod upotrebe računala
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za dentalnu medicinu i zdravstvo, Osijek
Profili:
Tomislav Topolovčan
(mentor)