Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 96446

Prednosti i rizici standardizacije u visokom obrazovanju


Krbec, Denisa
Prednosti i rizici standardizacije u visokom obrazovanju // Informatologia, 34 (2001), 3-4; 275-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)


CROSBI ID: 96446 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Prednosti i rizici standardizacije u visokom obrazovanju
(Advantages and Risks of Standardization in the Higher Education)

Autori
Krbec, Denisa

Izvornik
Informatologia (1330-0067) 34 (2001), 3-4; 275-278

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
visoko obrazovanje; obrazovni standardi; regulacija; Hrvatska
(higher education; standards in education; regulation; Croatia)

Sažetak
Neovisno o dosad provedenim akademskim raspravama postoji opći konsenzus o uključivanju međunarodnih standarda u visoko obrazovanje. Zagovornici primjene međunarodnih standarda istaknuli su nekoliko argumenata potpore zahtjevu za razvojem takvih standarda. Radi se uglavnom o stručnjacima za visoko obrazovanje, koji su utvrđivanjem okvira nacionalnim standarda htjeli ohrabriti sveučilišta i ostale visokoškolske institucije u Hrvatskoj na oblikovanje vlastitih kriterija, i to defniranjem općih ciljeva koji trebaju pomoći u podizanju kvalitete institucija visokog školstva u Hrvatskoj. Time je trebalo ujedno postići veću kvalitetu između (gospodarski) razvijenih i manje razvijenih regija. S druge strane, neki stručnjaci vjeruju da standardizacija bez postojanja resursa i strategije neće biti od koristi sustavu visokog školstva. Donositelji političkih odluka, istraživači i stručnjaci mogu pružiti različita tumačenja osnovnih pitanja o društvenoj korisnosti standardizacije. Ipak, precizno utvrđeni (međunarodni) standardi – prema Sorbnonskoj deklaraciji – trebaju omogućiti “Harmonizaciju izgradnje visokog obrazovanja u Europi” (izvorno: Joint Declaration on Harmonization of the Architecture of the European Higher Education System, 1998) i određene standardizirane kriterije obrazovnog procesa.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Sociologija



POVEZANOST RADA


Projekti:
145001

Ustanove:
Fakultet ekonomije i turizma "Dr. Mijo Mirković", Pula

Profili:

Avatar Url Denisa Krbec (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Krbec, Denisa
Prednosti i rizici standardizacije u visokom obrazovanju // Informatologia, 34 (2001), 3-4; 275-278 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
Krbec, D. (2001) Prednosti i rizici standardizacije u visokom obrazovanju. Informatologia, 34 (3-4), 275-278.
@article{article, author = {Krbec, Denisa}, year = {2001}, pages = {275-278}, keywords = {visoko obrazovanje, obrazovni standardi, regulacija, Hrvatska}, journal = {Informatologia}, volume = {34}, number = {3-4}, issn = {1330-0067}, title = {Prednosti i rizici standardizacije u visokom obrazovanju}, keyword = {visoko obrazovanje, obrazovni standardi, regulacija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Krbec, Denisa}, year = {2001}, pages = {275-278}, keywords = {higher education, standards in education, regulation, Croatia}, journal = {Informatologia}, volume = {34}, number = {3-4}, issn = {1330-0067}, title = {Advantages and Risks of Standardization in the Higher Education}, keyword = {higher education, standards in education, regulation, Croatia} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • Science Abstracts - SA
  • Informatics Abstracts - INFA
  • INformation Science Abstracts - ISA
  • Library and Information Science Abstracts - LISA
  • Engineering Index
  • Pascal Thema
  • Information Science Documentation
  • International Federation of Communication Associations (Indicator C)





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font