Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 964211

Strategije učenja u udžbenicima češkog jezika


Antekolović, Pavla
Strategije učenja u udžbenicima češkog jezika, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 964211 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Strategije učenja u udžbenicima češkog jezika
(Language Learning Strategies in Czech Language Coursebooks)

Autori
Antekolović, Pavla

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
22.10

Godina
2018

Stranica
43

Mentor
Jajić Novogradec, Marina

Ključne riječi
strategije učenja ; udžbenici češkog jezika ; analiza udžbenika ; klasifikacija strategija učenja
(learning strategies ; Czech language coursebooks ; coursebook analysis ; language strategies classification)

Sažetak
Istraživanjem provedenim za potrebe ovog diplomskog rada željelo se utvrditi na koji način se strategijama učenja pristupa u udžbenicima češkog jezika kao stranog. Bazirana na klasifikaciji strategija učenja Rebecce L. Oxford (1990) izrađena je tablica za označavanje sa šest osnovnih kategorija te brojnih potkategorija strategija za analizu zadataka kojima se eksplicitno ili implicitno upućuje učenika na korištenje strategija. Istraživanjem se željelo odgovoriti na pitanje jesu li strategije učenja eksplicitno ili implicitno navedene, koje strategije prve razine, a koje strategije druge razine su zastupljene te kakav je njihov odnos na razvijanje specifične jezične vještine (čitanje, pisanje, slušanje, govor). Rezultati su pokazali da se strategije učenja češće navode u implicitnom obliku iako je eksplicitno navođenje također prisutno. Veća pozornost se pridodaje kognitivnim i metakognitivnim strategijama dok su afektivne i društvene strategije zanemarene. Strategije su vezane u najvećoj mjeri uz razvijanje vještine slušanja i govora.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Marina Jajić Novogradec (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Antekolović, Pavla
Strategije učenja u udžbenicima češkog jezika, 2018., diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb
Antekolović, P. (2018) 'Strategije učenja u udžbenicima češkog jezika', diplomski rad, diplomski, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Antekolovi\'{c}, Pavla}, year = {2018}, pages = {43}, keywords = {strategije u\v{c}enja, ud\v{z}benici \v{c}e\v{s}kog jezika, analiza ud\v{z}benika, klasifikacija strategija u\v{c}enja}, title = {Strategije u\v{c}enja u ud\v{z}benicima \v{c}e\v{s}kog jezika}, keyword = {strategije u\v{c}enja, ud\v{z}benici \v{c}e\v{s}kog jezika, analiza ud\v{z}benika, klasifikacija strategija u\v{c}enja}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Antekolovi\'{c}, Pavla}, year = {2018}, pages = {43}, keywords = {learning strategies, Czech language coursebooks, coursebook analysis, language strategies classification}, title = {Language Learning Strategies in Czech Language Coursebooks}, keyword = {learning strategies, Czech language coursebooks, coursebook analysis, language strategies classification}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font