Pregled bibliografske jedinice broj: 964160
Didaktički aspekti interkulturalnog pristupa u nastavi glazbe
Didaktički aspekti interkulturalnog pristupa u nastavi glazbe // 11. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu" / Hadžić, Fatima (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 102-103 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 964160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Didaktički aspekti interkulturalnog pristupa u
nastavi glazbe
(Didactic aspects of intercultural approach in
music teaching)
Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
11. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu"
/ Hadžić, Fatima - Sarajevo : Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018, 102-103
Skup
11. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu" = 11th International Symposium "Music in Society"
Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 25.10.2018. - 27.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
nastava glazbe, interkulturalni odgoj, glazbe svijeta, nastavne strategije i metode, interkulturalna kompetencija
(music teaching, intercultural education, music of the world, teaching strategies and methods, intercultural competence)
Sažetak
Nastava glazbe u općeobrazovnim školama pruža velike mogućnosti za interkulturalni odgoj jer je glazba sama po sebi interkulturalna umjetnost. S obzirom na usku povezanost glazbe i kulture, razvijanje kulturnog razumijevanja može biti učinkovit ishod nastave glazbe, a upoznavanje različitih glazbe svijeta put ka razvijanju interkulturalne kompetencije učenika. Ovaj rad predstavlja pregled različitih istraživanja u kojima se brojni stručnjaci i znanstvenici bave didaktičkim aspektima, tj. mogućnostima, strategijama i metodama interkulturalnog pristupa odgoju u nastavi glazbe općeobrazovnih škola istodobno nastojeći ukazati na postojeće probleme koji se javljaju u procesu interkulturalnog odgoja u nastavi glazbe. Možemo zaključiti da nastava glazbe u općeobrazovnim školama može doprinijeti interkulturalnom odgoju, tj. stjecanju učeničkih interkulturalnih kompetencija, no neizostavni su uvjeti interkulturalni pristup nastavi glazbe i interkulturalna kompetencija nastavnika glazbe. Kako navode istraživači, nastavnici bi interkulturalnu kompetenciju trebali steći prije svega tijekom studija, a na različitim tečajevima ili radionicama istu dalje razvijati i osnaživati.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku