Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 964160

Didaktički aspekti interkulturalnog pristupa u nastavi glazbe


Šulentić Begić, Jasna; Begić, Amir
Didaktički aspekti interkulturalnog pristupa u nastavi glazbe // 11. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu" / Hadžić, Fatima (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 102-103 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)


CROSBI ID: 964160 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Didaktički aspekti interkulturalnog pristupa u nastavi glazbe
(Didactic aspects of intercultural approach in music teaching)

Autori
Šulentić Begić, Jasna ; Begić, Amir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni

Izvornik
11. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu" / Hadžić, Fatima - Sarajevo : Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018, 102-103

Skup
11. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu" = 11th International Symposium "Music in Society"

Mjesto i datum
Sarajevo, Bosna i Hercegovina, 25.10.2018. - 27.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
nastava glazbe, interkulturalni odgoj, glazbe svijeta, nastavne strategije i metode, interkulturalna kompetencija
(music teaching, intercultural education, music of the world, teaching strategies and methods, intercultural competence)

Sažetak
Nastava glazbe u općeobrazovnim školama pruža velike mogućnosti za interkulturalni odgoj jer je glazba sama po sebi interkulturalna umjetnost. S obzirom na usku povezanost glazbe i kulture, razvijanje kulturnog razumijevanja može biti učinkovit ishod nastave glazbe, a upoznavanje različitih glazbe svijeta put ka razvijanju interkulturalne kompetencije učenika. Ovaj rad predstavlja pregled različitih istraživanja u kojima se brojni stručnjaci i znanstvenici bave didaktičkim aspektima, tj. mogućnostima, strategijama i metodama interkulturalnog pristupa odgoju u nastavi glazbe općeobrazovnih škola istodobno nastojeći ukazati na postojeće probleme koji se javljaju u procesu interkulturalnog odgoja u nastavi glazbe. Možemo zaključiti da nastava glazbe u općeobrazovnim školama može doprinijeti interkulturalnom odgoju, tj. stjecanju učeničkih interkulturalnih kompetencija, no neizostavni su uvjeti interkulturalni pristup nastavi glazbe i interkulturalna kompetencija nastavnika glazbe. Kako navode istraživači, nastavnici bi interkulturalnu kompetenciju trebali steći prije svega tijekom studija, a na različitim tečajevima ili radionicama istu dalje razvijati i osnaživati.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija, Glazbena umjetnost, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Akademija za umjetnost i kulturu u Osijeku

Profili:

Avatar Url Amir Begić (autor)

Avatar Url Jasna Šulentić Begić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

issuu.com

Citiraj ovu publikaciju:

Šulentić Begić, Jasna; Begić, Amir
Didaktički aspekti interkulturalnog pristupa u nastavi glazbe // 11. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu" / Hadžić, Fatima (ur.).
Sarajevo: Muzikološko društvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzička akademija Univerziteta u Sarajevu, 2018. str. 102-103 (predavanje, međunarodna recenzija, sažetak, znanstveni)
Šulentić Begić, J. & Begić, A. (2018) Didaktički aspekti interkulturalnog pristupa u nastavi glazbe. U: Hadžić, F. (ur.)11. Međunarodni simpozij "Muzika u društvu".
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna and Begi\'{c}, Amir}, editor = {Had\v{z}i\'{c}, F.}, year = {2018}, pages = {102-103}, keywords = {nastava glazbe, interkulturalni odgoj, glazbe svijeta, nastavne strategije i metode, interkulturalna kompetencija}, title = {Didakti\v{c}ki aspekti interkulturalnog pristupa u nastavi glazbe}, keyword = {nastava glazbe, interkulturalni odgoj, glazbe svijeta, nastavne strategije i metode, interkulturalna kompetencija}, publisher = {Muzikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzi\v{c}ka akademija Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }
@article{article, author = {\v{S}ulenti\'{c} Begi\'{c}, Jasna and Begi\'{c}, Amir}, editor = {Had\v{z}i\'{c}, F.}, year = {2018}, pages = {102-103}, keywords = {music teaching, intercultural education, music of the world, teaching strategies and methods, intercultural competence}, title = {Didactic aspects of intercultural approach in music teaching}, keyword = {music teaching, intercultural education, music of the world, teaching strategies and methods, intercultural competence}, publisher = {Muzikolo\v{s}ko dru\v{s}tvo Federacije Bosne i Hercegovine ; Muzi\v{c}ka akademija Univerziteta u Sarajevu}, publisherplace = {Sarajevo, Bosna i Hercegovina} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font