Pregled bibliografske jedinice broj: 963900
Trendovi u industriji zabave i video igrica: Industrija mobilnih igrica preuzima globalno tržište
Trendovi u industriji zabave i video igrica: Industrija mobilnih igrica preuzima globalno tržište // Polytechnic & Design, 6 (2018), 3; 152-158 doi:10.19279/TVZ.PD.2018-6-3-03 (domaća recenzija, pregledni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 963900 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Trendovi u industriji zabave i video igrica: Industrija mobilnih igrica preuzima globalno tržište
(Trends in entertainment and video games industry: The mobile gaming industry takes over the global market)
Autori
Lozić, Joško
Izvornik
Polytechnic & Design (1849-1995) 6
(2018), 3;
152-158
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, znanstveni
Ključne riječi
konvergencija, mobilne igre, pametni telefoni i dlanovnici, video igre
(convergention, mobile games, smartphones and tablets, video games)
Sažetak
Cilj je ovog rada ukazati na promjene koje su se dogodile unutar industrije video igrica u posljednjih nekoliko godina. Video igre nastaju još u vrijeme Treće industrijske revolucije te su se razvijale usporedo s razvojem računalne tehnologije. Korijeni video igrica povezani su za televizijske ekrane i igrače konzole. U svojim ranim počecima, video igrice našle su se rame uz rame s društvenim igrama, koje su se igrale koristeći fizičke objekte. Krajem prošlog stoljeća, video igre sve više su se udaljavale od oblika društvene zabave za više igrača, te su postajale oblik zabave „pojedinca uz ekran“. Početak novog milenija dovest će do erupcije razvoja industrije video igara te će se osobna računala uzeti prevlast konzolama i televizijskim ekranima. Konvergencija digitalnih platformi omogućit će razvoj industrije igara na novim medijima, pametnih telefonima i dlanovnicima, čime će biti otvoren put za eruptivni rast prihoda od igara za „male ekrane“. Industrija video igrica za pametne telefone i dlanovnike, odnosno industrija mobilnih igrica, preuzela je globalno tržište digitalnih igara prema ostvarenim prihodima u posljednjih nekoliko godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti