Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 963656

TEORIJSKE ODREDNICE I PRAKTIČNE IMPLIKACIJE UVOĐENJA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MUZEJE


Pavelin, Goran
TEORIJSKE ODREDNICE I PRAKTIČNE IMPLIKACIJE UVOĐENJA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MUZEJE // III. KONGRES MUZEALACA HRVATSKE s međunarodnim sudjelovanjem / Arko Pijevac, Milvana ; Latinović, Slađana (ur.).
Opatija: Hrvatsko muzejsko društvo, 2017. str. 277-293 (plenarno, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 963656 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
TEORIJSKE ODREDNICE I PRAKTIČNE IMPLIKACIJE UVOĐENJA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MUZEJE
(THEORETICAL GUIDELINES AND PRACTICAL IMPLICATIONS OF INTRODUCING PUBLIC RELATIONS INTO MUSEUMS)

Autori
Pavelin, Goran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
III. KONGRES MUZEALACA HRVATSKE s međunarodnim sudjelovanjem / Arko Pijevac, Milvana ; Latinović, Slađana - Opatija : Hrvatsko muzejsko društvo, 2017, 277-293

ISBN
978-953-8204-00-5

Skup
III. KONGRES MUZEALACA HRVATSKE s međunarodnim sudjelovanjem

Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 08.10.2014. - 11.10.2014

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Recenziran

Ključne riječi
komunikacija, javnost, odnosi s javnošću, marketing, muzej.
(communication, public, public relations, marketing, museum)

Sažetak
Univerzalna ljudska potreba jest spajanje s ljudima i vremenom kroz memoriju. Simbolički aspekti uspostave i funkcioniranja muzeja traže ulazak u muzej, potrebu da ga vidimo, čujemo i gotovo dodirnemo da bismo došli u neko daleko mjesto ili događaj. Muzeji tako pronalaze razne oblike komunikacije da bi uspostavili kontakt s javnošću i skrenuli pozornost na vrijednost pohranjenih muzealija. Uspješnost pojedinih oblika komunikacije očituje se suradnjom muzeja i komunikacijskih medija te komunikacijom između muzeja i raznih javnosti. Muzej mora misliti o sebi ne samo kao o proizvoditelju usluga, već kao o nekom tko lobira kod posjetitelja ili korisnika, i to tako što će raditi stvari koje će privući ljude da intenziviraju s njim suradnju, uvjeravajući ih u vlastitu esencijalnu važnost. Primjenom koncepata teorija i modela odnosa s javnostima, današnji muzej ide prema dosljednijem definiranju vlastitih ciljeva, komuniciranju s više svježine te vlastite specifičnosti putem dobrih komunikacijskih programa, publiciteta, oglašavanja, organiziranja javnih programa te iskaza relevantnosti u suvremenom životu. U tom kontekstu, odnosi muzeja s javnostima su sinonim za znanstveno vođeni dio rješavanja problema i proces promjena u muzeju. Proces upravljanja institucijom polazi od definiranja problema u odnosima s javnostima muzeja – metodologijom korištenog istraživanja i analiza relevantnih podataka ; strateškog planiranja i programiranja ; poduzimanja akcije i komuniciranja, tj. strategija oblikovanja poruka (provedba) te procjene programa, tj. mjerljivosti dobivenih rezultata. Profesionalni orijentir muzejskoga stručnjaka zahtijeva nadopunu novim znanjima u komunikacijskim tehnikama, menadžmentu, strateškom planiranju, pregovaranju, motivaciji, marketingu, odnosima s javnošću, korištenju moći i drugim vještinama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Zbornik je dostupan u digitalnom obliku
http://hrmud.hr/zbornik/Zbornik%203.Kongresa%20muz
elaca.pdf



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Zadru

Profili:

Avatar Url Goran Pavelin (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavelin, Goran
TEORIJSKE ODREDNICE I PRAKTIČNE IMPLIKACIJE UVOĐENJA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MUZEJE // III. KONGRES MUZEALACA HRVATSKE s međunarodnim sudjelovanjem / Arko Pijevac, Milvana ; Latinović, Slađana (ur.).
Opatija: Hrvatsko muzejsko društvo, 2017. str. 277-293 (plenarno, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pavelin, G. (2017) TEORIJSKE ODREDNICE I PRAKTIČNE IMPLIKACIJE UVOĐENJA ODNOSA S JAVNOŠĆU U MUZEJE. U: Arko Pijevac, M. & Latinović, S. (ur.)III. KONGRES MUZEALACA HRVATSKE s međunarodnim sudjelovanjem.
@article{article, author = {Pavelin, Goran}, year = {2017}, pages = {277-293}, keywords = {komunikacija, javnost, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, marketing, muzej.}, isbn = {978-953-8204-00-5}, title = {TEORIJSKE ODREDNICE I PRAKTI\v{C}NE IMPLIKACIJE UVO\DJENJA ODNOSA S JAVNO\v{S}\'{C}U U MUZEJE}, keyword = {komunikacija, javnost, odnosi s javno\v{s}\'{c}u, marketing, muzej.}, publisher = {Hrvatsko muzejsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavelin, Goran}, year = {2017}, pages = {277-293}, keywords = {communication, public, public relations, marketing, museum}, isbn = {978-953-8204-00-5}, title = {THEORETICAL GUIDELINES AND PRACTICAL IMPLICATIONS OF INTRODUCING PUBLIC RELATIONS INTO MUSEUMS}, keyword = {communication, public, public relations, marketing, museum}, publisher = {Hrvatsko muzejsko dru\v{s}tvo}, publisherplace = {Opatija, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font