Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 963651

Primjena svjesne pažnje u učionici


Horvat Dmitrović, Lana
Primjena svjesne pažnje u učionici // Zbornik sažetaka radova 8. kongres nastavnika matematike RH
Zagreb, 2018. str. 70-70 (radionica, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 963651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena svjesne pažnje u učionici
(Application of mindfulness in classroom)

Autori
Horvat Dmitrović, Lana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Izvornik
Zbornik sažetaka radova 8. kongres nastavnika matematike RH / - Zagreb, 2018, 70-70

Skup
8. kongres nastavnika matematika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2018. - 05.07.2018

Vrsta sudjelovanja
Radionica

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
svjesna pažnja, vježbe disanja, vizualizacije, aktivnosti za učenike
(mindfulness, breathing exercises, visualizations, activities for students)

Sažetak
Svima nam je jasno da poučavanje i učenje kreiraju stres učenicima i nastavnicima, pogotovo u današnjem ubrzanom svijetu punom novih znanja i tehnologija. Aktivnosti svjesne pažnje kao tehnika za smirivanje uma i tijela pomažu i učenicima i nastavnicima da budu mirniji i produktivniji u procesu poučavanja i učenja. Pomažu u kontroli i prepoznavanju emocija, zadržavanje fokusa, poboljšanje memorije, povećanje produktivnosti, podizanje samopouzdanja i samopoštovanja. Kada je atmosfera u učionici uzavrela, željet ćete prakticirati ove aktivnosti svjesne pažnje jer daju rezultate. Tijelo smirujemo kratkim vježbicama razgibavanja i disanja, a misli i emocije vježbama svjesne pažnje. Naravno, ideja je da prvo nastavnici steknu iskustvo u prakticiranju vježbi svjesne pažnje kako bi ih mogli primjenjivati u svom radu kao pomoć u stresnim i izazovnim situacija. Drugi korak je da prilagođene vježbice nauče i svoje učenike kako bi ih redovito prakticirali na početku sata ili pred ispit ili u bilo kojoj stresnoj životoj situaciji. Tako da će prvi dio radionice biti posvećen vježbama svjesne pažnje za nastavnike, a drugi dio će sadržavati praktične vježbe za primjenu mindfulnessa u učionici.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb

Profili:

Avatar Url Lana Horvat Dmitrović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat Dmitrović, Lana
Primjena svjesne pažnje u učionici // Zbornik sažetaka radova 8. kongres nastavnika matematike RH
Zagreb, 2018. str. 70-70 (radionica, nije recenziran, sažetak, stručni)
Horvat Dmitrović, L. (2018) Primjena svjesne pažnje u učionici. U: Zbornik sažetaka radova 8. kongres nastavnika matematike RH.
@article{article, author = {Horvat Dmitrovi\'{c}, Lana}, year = {2018}, pages = {70-70}, keywords = {svjesna pa\v{z}nja, vje\v{z}be disanja, vizualizacije, aktivnosti za u\v{c}enike}, title = {Primjena svjesne pa\v{z}nje u u\v{c}ionici}, keyword = {svjesna pa\v{z}nja, vje\v{z}be disanja, vizualizacije, aktivnosti za u\v{c}enike}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Horvat Dmitrovi\'{c}, Lana}, year = {2018}, pages = {70-70}, keywords = {mindfulness, breathing exercises, visualizations, activities for students}, title = {Application of mindfulness in classroom}, keyword = {mindfulness, breathing exercises, visualizations, activities for students}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font