Pregled bibliografske jedinice broj: 963651
Primjena svjesne pažnje u učionici
Primjena svjesne pažnje u učionici // Zbornik sažetaka radova 8. kongres nastavnika matematike RH
Zagreb, 2018. str. 70-70 (radionica, nije recenziran, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 963651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Primjena svjesne pažnje u učionici
(Application of mindfulness in classroom)
Autori
Horvat Dmitrović, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka radova 8. kongres nastavnika matematike RH
/ - Zagreb, 2018, 70-70
Skup
8. kongres nastavnika matematika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2018. - 05.07.2018
Vrsta sudjelovanja
Radionica
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
svjesna pažnja, vježbe disanja, vizualizacije, aktivnosti za učenike
(mindfulness, breathing exercises, visualizations, activities for students)
Sažetak
Svima nam je jasno da poučavanje i učenje kreiraju stres učenicima i nastavnicima, pogotovo u današnjem ubrzanom svijetu punom novih znanja i tehnologija. Aktivnosti svjesne pažnje kao tehnika za smirivanje uma i tijela pomažu i učenicima i nastavnicima da budu mirniji i produktivniji u procesu poučavanja i učenja. Pomažu u kontroli i prepoznavanju emocija, zadržavanje fokusa, poboljšanje memorije, povećanje produktivnosti, podizanje samopouzdanja i samopoštovanja. Kada je atmosfera u učionici uzavrela, željet ćete prakticirati ove aktivnosti svjesne pažnje jer daju rezultate. Tijelo smirujemo kratkim vježbicama razgibavanja i disanja, a misli i emocije vježbama svjesne pažnje. Naravno, ideja je da prvo nastavnici steknu iskustvo u prakticiranju vježbi svjesne pažnje kako bi ih mogli primjenjivati u svom radu kao pomoć u stresnim i izazovnim situacija. Drugi korak je da prilagođene vježbice nauče i svoje učenike kako bi ih redovito prakticirali na početku sata ili pred ispit ili u bilo kojoj stresnoj životoj situaciji. Tako da će prvi dio radionice biti posvećen vježbama svjesne pažnje za nastavnike, a drugi dio će sadržavati praktične vježbe za primjenu mindfulnessa u učionici.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb
Profili:
Lana Horvat Dmitrović
(autor)