Pregled bibliografske jedinice broj: 963646
Pozitivna atmosfera na satu matematike
Pozitivna atmosfera na satu matematike // Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematike RH
Zagreb, 2018. str. 69-69 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, stručni)
CROSBI ID: 963646 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Pozitivna atmosfera na satu matematike
(Positive atmosphere in math lessons)
Autori
Horvat Dmitrović, Lana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni
Izvornik
Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematike RH
/ - Zagreb, 2018, 69-69
Skup
8. kongres nastavnika matematika
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2018. - 05.07.2018
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
mentalni sklop, pogrešna uvjerenja, stres, svjesna pažnja u učionici
(mindset, misguided beliefs, stress, mindfulness in classroom)
Sažetak
Svi želimo imati pozitivnu atmosferu na nastavi jer je jasno da je u pozitivnoj atmosferi ugodnije i lakše poučavati i učiti. Postizanje pozitivne atmosfere na satu matematike može biti posebno izazovno jer je sama matematika često izvor stresa učenicima svih uzrasta. Na atmosferu u učionici utječu različiti faktori kao što su raspoloženje, motivacija i uvjerenja učenika i nastavnika, težina i količina gradiva, napetost i stres i slično. U sklopu ovog izlaganja bit će prezentirane različite aktivnosti koje mogu ne samo pomoći sa raspoloženjem, napetošću i motivacijom nego i promijeniti neka uvriježena uvjerenja učenika vezano uz matematiku. U današnjem ubrzanom svijetu punom informacija i modernih tehnologija nošenje sa stresom predstavlja poseban izazov i za nastavnike i za učenike. Primjena svjesne pažnje (mindfulnessa) u edukaciji ima za cilj smirivanje i opuštanje nastavnika i učenika, smanjuje napetost i osjećaj stresa, poboljšava samopouzdanje i samopoštovanje, razvija empatiju za druge te poboljšava fokus i koncentraciju. Osim toga u predavanju ćemo se baviti i s opće prihvaćenim uvjerenjem učenika i roditelja o urođenoj predispoziciji za matematiku te o utjecaju takvog uvjerenja na motivaciju i proces učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)