Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 963626

Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih pojmova i koncepata


Horvat Dmitrović, Lana; Žgaljić Keko, Ana
Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih pojmova i koncepata // Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematika RH
Zagreb: Školska knjiga, 2018. str. 71-71 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)


CROSBI ID: 963626 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih pojmova i koncepata
(Teaching focused on adopting mathematical notions and concepts)

Autori
Horvat Dmitrović, Lana ; Žgaljić Keko, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo

Izvornik
Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematika RH / - Zagreb : Školska knjiga, 2018, 71-71

Skup
8. kongres nastavnika matematika

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 03.07.2018. - 05.07.2018

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
aktivno učenje, matematički koncepti, diferencijalni račun
(active learning, mathematical concepts, differential calculus)

Sažetak
Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih koncepata daje širu sliku određenog matematičkog pojma, povezujući ga s drugim matematičkim i inženjerskim konceptima te stavljajući ga u različite kontekste u kojima se primjenjuje. Uvođenje novih koncepata se motivira rješevanjem nekog problema iz prakse i povezivanjem sa već poznatim pojmovima. te se time potiče studente na razmišljanje o navedenim konceptima na mnogo dubljoj razini. Pokazalo se da ovakav način poučavanja potiče razvoj kreativnog i kritičnog razmišljanja, povećava motivaciju za učenje te olakšava primjenu stečenih znanja na nove probleme i situacije. U ovom radu bit će prikazan takav pristup na lekcijama iz diferencijalnog računa funkcija jedne varijable uz korištenje različitih metoda aktivnog poučavanja kao što su konceptualne mape i ciljana pitanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Matematika, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike i računarstva, Zagreb


Citiraj ovu publikaciju:

Horvat Dmitrović, Lana; Žgaljić Keko, Ana
Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih pojmova i koncepata // Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematika RH
Zagreb: Školska knjiga, 2018. str. 71-71 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, ostalo)
Horvat Dmitrović, L. & Žgaljić Keko, A. (2018) Poučavanje usmjereno na usvajanje matematičkih pojmova i koncepata. U: Zbornik sažetaka radova 8. kongresa nastavnika matematika RH.
@article{article, author = {Horvat Dmitrovi\'{c}, Lana and \v{Z}galji\'{c} Keko, Ana}, year = {2018}, pages = {71-71}, keywords = {aktivno u\v{c}enje, matemati\v{c}ki koncepti, diferencijalni ra\v{c}un}, title = {Pou\v{c}avanje usmjereno na usvajanje matemati\v{c}kih pojmova i koncepata}, keyword = {aktivno u\v{c}enje, matemati\v{c}ki koncepti, diferencijalni ra\v{c}un}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Horvat Dmitrovi\'{c}, Lana and \v{Z}galji\'{c} Keko, Ana}, year = {2018}, pages = {71-71}, keywords = {active learning, mathematical concepts, differential calculus}, title = {Teaching focused on adopting mathematical notions and concepts}, keyword = {active learning, mathematical concepts, differential calculus}, publisher = {\v{S}kolska knjiga}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font