Pregled bibliografske jedinice broj: 96353
Politika parkiranja u funkciji održivog života u gradovima
Politika parkiranja u funkciji održivog života u gradovima // Proceedings: 9th International Symposium on Electronics in Traffic - ISEP 2001
Ljubljana: Elektrotehniška zveza Slovenije, 2001. (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 96353 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Politika parkiranja u funkciji održivog života u gradovima
(Parking policy in function of sustainable life in the cities)
Autori
Brčić, Davor ; Golubić, Jasna
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Proceedings: 9th International Symposium on Electronics in Traffic - ISEP 2001
/ - Ljubljana : Elektrotehniška zveza Slovenije, 2001
Skup
9th International Symposium on Electronics in Traffic - ISEP 2001
Mjesto i datum
Ljubljana, Slovenija, 04.10.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
parkiranje; upravljanje prijevoznom potražnjom; politika parkiranja - ciljevi i strategije; održiv život u gradu
(parking; parking policy - goals and strategy; sustainable life in the cities)
Sažetak
Svakodnevni život u većini gradova svijeta postaje sve složeniji. Gradske anglomeracije, posebice njihova središta, doživljavaju koncentraciju prometnih kretanja, naročito osobnim vozilima. Korištenje osobnih vozila produkt je sve većeg standarda stanovnika gradova, dostupnosti osobnog vozila i njihovog doživljaja slobode kretanja. Prometni planeri suočeni su sa pomirenjem mnogobrojnih potreba za kretanjem stanovnika gradova i raspoložive, te racionalne upotrebe prometne infrastrukture, u cilju održivog života u gradskim anglomeracijama. Kako je jedan od temeljnih ciljeva ukupne prometne politike dimenzioniranje količine putovanja osobnim vozilom na prihvatljivu i podnošljivu mjeru, to se sve više koristi politika parkiranja kao način za ostvarivanje tog cilja. Dokaz tome su iskustva gradova razvijenih zemalja, te sve brojnija istraživanja i analize utjecaja politike politike parkiranja na upravljanje prometa u gradskim anglomeracijama. Grad Zagreb je spoznao tu činjenicu, te je to cilju uveo novi sustav upravljanja javnim uličnim parkiralištima u centralnoj gradskoj zoni. Prvi rezultati daju ohrabrenje planerima i stratezima nastavku provođenja smišljene politike parkiranja u funkciji ukupne prometne politike.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Tehnologija prometa i transport
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut prometa i veza, Zagreb