Pregled bibliografske jedinice broj: 963476
Analiza mogućnosti unapređenja poslovanja podružnice Vladimir Nazor Zagrebačkog holdinga d.o.o.
Analiza mogućnosti unapređenja poslovanja podružnice Vladimir Nazor Zagrebačkog holdinga d.o.o., 2018., diplomski rad, diplomski, Specfijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment, Zagreb
CROSBI ID: 963476 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza mogućnosti unapređenja poslovanja podružnice Vladimir Nazor Zagrebačkog holdinga d.o.o.
(The analysis of the possiblities for the business improvement of the subsidiary Vladimir Nazor as a part of Zagreb holding d.o.o.)
Autori
Balenović, Marko
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Specfijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment
Mjesto
Zagreb
Datum
17.09
Godina
2018
Stranica
79
Mentor
Gregov, Zrinka
Ključne riječi
omladinski turizam ; rast poduzeća ; razvoj poduzeća ; hosteli
(youth tourism ; company growth ; company development ; hostel)
Sažetak
U sastavu Zagrebačkog holdinga d. o. o. djeluje podružnica Vladimir Nazor koja se primarno bavi organizacijom programski osmišljenih jednodnevnih ili višednevnih putovanja za djecu i mlade, i to u vlastitim objektima smještenim na moru i unutrašnjosti. Podružnica Vladimir Nazor dugi niz godina posluje s gubitcima jer na formiranje cijena usluga Podružnice utječe Grad Zagreb kao vlasnik Holdinga, zatim zbog kroničnog nedostatka financijskih sredstava za investicijsko održavanje te zbog rastuće konkurencije. Glavni je cilj istraživanja ovog rada utvrditi postoji li mogućnost poslovanja s dobiti za podružnicu Vladimir Nazor, čime bi se omogućio njen opstanak, rast i razvoj. S obzirom na istraživačka ograničenja, ključni izvori za prikupljanje podataka su statistička, računovodstvena i financijska izvješća o poslovanju podružnice Vladimir Nazor i poslovna izvješća raznih asocijacija s područja turizma. Provedena je poslovna analiza vanjskih i unutarnjih čimbenika koji su sumirani SWOT analizom. TOWS matricom generirane su moguće strategije, od kojih su odabrane dvije: najam parcela za smještaj mobilnih domova u kampu Veli Jože u Savudriji te kampovi i odmorišta za kampiranje u gradu Zagrebu. Strategije vezane za veliko prirodno bogatstvo i lokacije kojima raspolažu kamp Veli Jože i novi zagrebački kampovi širom otvaraju vrata rastu i razvoju Podružnice. Orijentacija poslovanja na nove zagrebačke kampove i najam parcela za mobilne domove u Savudriji stvara realnu mogućnost da Podružnica iz pozicije višegodišnjeg gubitaša u poslovanju, za tri do četiri godine postane samoodrživi segment Holdinga koji će proširiti ponudu i dići razinu kvalitete turističkih usluga koje pruža, omogućiti nova zapošljavanja i stvarati sigurnu dobit.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija