Pregled bibliografske jedinice broj: 963464
Analiza mogućnosti kreiranja mini MBA seminara na odabranom primjeru
Analiza mogućnosti kreiranja mini MBA seminara na odabranom primjeru, 2018., diplomski rad, diplomski, Specijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment, Zagreb
CROSBI ID: 963464 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza mogućnosti kreiranja mini MBA seminara na odabranom primjeru
(Analysis of the possibility of creating mini MBA seminars on selected example)
Autori
Strukan, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Specijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment
Mjesto
Zagreb
Datum
25.09
Godina
2018
Stranica
68
Mentor
Gregov, Zrinka
Ključne riječi
obiteljsko poduzetništvo, menadžment, MBA, malo i srednje poduzeće, zdravstvo
(family business, management, MBA, small and medium enterprise, health care)
Sažetak
Ovim je radom istraženo na koji se najbolji i najbrži način vlasnici i zaposlenici mogu osposobiti za uspješno vođenje poduzeća uz pomoć mini MBA seminara kako bi bili konkurentniji u pružanju usluga na domaćem tržištu i kako bi jednog dana bili spremniji i za izlazak na strano tržište. Problem u istraživanju nedovoljna su stručna znanja i vještine malih obiteljskih poduzetnika pa stoga i nedovoljno razvijen potencijal vođenja odabranoga obiteljskog poduzeća za bolju konkurentsku prednost. Predmet je istraživanja mogućnost kreiranja mini MBA seminara u odabranome malom obiteljskom poduzeću Dentaderm d.o.o., dermatološkoj i stomatološkoj ordinaciji u Zagrebu. Glavni je cilj bio napraviti odgovarajući program za održavanje mini MBA seminara u malom obiteljskom poduzeću. U izradi rada primijenjene su: metoda ispitivanja, odnosno dubinski intervjui te metoda izviđajnih ili eksplorativnih istraživanja. Rezultati ispitivanja pokazuju da većina od šest poduzetnika, koji imaju svoja mala obiteljska poduzeća zdravstvene djelatnosti nema iskustva u pohađanju mini MBA seminara, no da su spremni platiti domaćim ili stranim predavačima i/ili konzultantima kako bi stekli dodatno znanje i iskustvo za dugoročan uspjeh svog poduzeća. S druge strane, rezultati ispitivanja šest konzultanata pokazuju kako oni smatraju da poduzetnicima najviše nedostaje znanja i vještine iz planiranja i vođenja, zbog nedostatka iskustva. Iskustva konzultanata pokazuju da poduzetnici najčešće biraju predavače i/ili konzultante s obzirom na cijenu, dosadašnji uspjeh i obiteljsku preporuku. Na temelju rezultata svih provedenih istraživanja izrađen je prijedlog programa in-house mini MBA seminara za odabrano poduzeće.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija