Pregled bibliografske jedinice broj: 963210
Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije Hotelskog poduzeća Ilirija d.d.
Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije Hotelskog poduzeća Ilirija d.d., 2018., diplomski rad, diplomski, Specijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment, Zagreb
CROSBI ID: 963210 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj novih digitalnih trendova poslovanja na razvojne strategije Hotelskog poduzeća Ilirija d.d.
(The imapact of new digital trends of business to the development strategy of hotel enterprise Ilirija d. d.)
Autori
Pešić, Mate
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Specijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment
Mjesto
Zagreb
Datum
10.05
Godina
2018
Stranica
85
Mentor
Gregov, Zrinka
Ključne riječi
hotelijerstvo, digitalni trendovi, strategije rasta, upravljanje ljudskim resursima
(hotel industry, digital trends, growth strategy, human resource managemant)
Sažetak
Hotelsko poduzeće Ilirija d.d. u Biogradu na moru ima dugogodišnje poslovno iskustvo. Problem istraživanja su brze promjene digitalnih trendova poslovanja koje je teško pratiti zbog sve većih zahtjeva za obrazovanjem zaposlenika i menadžmenta uz istovremeno velike sezonske oscilacije i fluktuaciju zaposlenika. Glavni cilj istraživanja bio je uskladiti strategiju razvoja s novim trendovima digitalnog poslovanja i predložiti potrebne promjene u upravljanju ljudskim resursima. Istražena je znanstvena i stručna literatura te internetski izvori za postavljanje teorijsko-praktičnog okvira. Za primarno istraživanje korišteni su uobičajeni instrumenti za poslovnu analizu: PESTLE analiza, Porterovih pet konkurentskih sila, analiza dionika, odabrani financijski podaci za prethodne tri godine te analiza organizacijske strukture, kulture i resursa. Izvori informacija bile su poslovne baze podataka, interna dokumentacija i intervjui s menadžerima poduzeća. Dobiveni rezultati sumirani su SWOT analizom iz koje je generirana TOWS matrica za odabir najprikladnije strategije razvoja i potrebnih promjena u upravljanju ljudskim potencijalima. Na temelju svih provedenih istraživanja predlaže se nastavak postojeće strategije rasta integriranjem hotelijerstva, kampinga, nautike, putovanja i menadžmenta destinacija, uz kontinuirano praćenje i uvođenje novih digitalnih trendova te poboljšanje promotivnih aktivnosti u svrhu „preotimanja“ gostiju iz ostalih mediteranskih zemalja. Za njezino ostvarenje neophodno je zaposliti i smanjiti fluktuaciju kvalitetnih kadrova s potrebnim digitalnim znanjima. To će se postići poboljšanjem organizacijske klime i boljim sustavom nagrađivanja. U tome može pomoći bolja suradnja s obrazovnim sektorom na izradi i implementaciji kvalifikacijskog
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti