Pregled bibliografske jedinice broj: 963170
Analiza mogućnosti razvoja odabranog hotelskog poduzeća
Analiza mogućnosti razvoja odabranog hotelskog poduzeća, 2017., diplomski rad, diplomski, Specijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment, Zagreb
CROSBI ID: 963170 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza mogućnosti razvoja odabranog hotelskog poduzeća
(Analysis of the selected hotel enterprise development possibilities)
Autori
Radić, Antonija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Specijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment
Mjesto
Zagreb
Datum
10.05
Godina
2017
Stranica
80
Mentor
Gregov, Zrinka
Ključne riječi
hotelsko poduzeće, rast poduzeća, razvoj poduzeća, mogućnosti
(hotel enterprise, business growth, business development, possibilities)
Sažetak
Predmet istraživanja u ovom završnom radu hotelsko je poduzeće Solaris d.d. koje se bavi ugostiteljstvom i turizmom. Svrha je utvrditi postoji li mogućnost za rast i razvoj ovoga poduzeća. Postavljena su sljedeća istraživačka pitanja: 1) Što je to životni ciklus poduzeća i koje su strategije rasta poduzeća? 2) Koje su teorijske odrednice hotelijerstva, hotela, hotelskih lanaca i njihovih poslovnih modela? 3) Koji su najuspješniji primjeri iz prakse? 4) Kakvo je stanje i koji su trendovi u hotelijerstvu i turizmu u RH? 5) Kako posluje te kakvo je stanje u eksternoj i internoj okolini Solarisa d.d.? 6) Koja bi bila najbolja strategija razvoja hotelskog poduzeća Solarisa d.d.? Na temelju dobivenih rezultata zaključuje se da poduzeće Solaris d.d. vrlo čvrsto stoji na tržištu. Posjeduje brojne snage u odnosu na slabosti te mu se pružaju prilike kojima bi moglo minimizirati prijetnje u svrhu kreiranja nove poslovne strategije i ciljeva radi daljnjeg rasta i razvoja. Predlaže se rast na postojećem tržištu s postojećim proizvodima, ali povećanjem frekvencije korištenja maksimalnim popunjavanjem kapaciteta tijekom cijele godine, a ne samo u tijeku turističke sezone, otvaranjem konvencijskog centra, jačanjem novog brenda Amadria Park i programima lojalnosti. Kako bi se stvorio dobar program lojalnosti po uzoru na velike uspješne svjetske hotelske lance kojim bi se povećao profit, potrebno je stvoriti dugotrajniji izvrstan odnos s gostima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija