Pregled bibliografske jedinice broj: 963168
Mogućnosti prodaje vlastitih građevinskih proizvoda od reciklirane plastike odabranog poduzeća na domaćem tržištu
Mogućnosti prodaje vlastitih građevinskih proizvoda od reciklirane plastike odabranog poduzeća na domaćem tržištu, 2017., diplomski rad, diplomski, Specijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment, Zagreb
CROSBI ID: 963168 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti prodaje vlastitih građevinskih proizvoda od reciklirane plastike odabranog poduzeća na domaćem tržištu
(Sales potential of recycled plastics products manufactured by a selected company on the local market)
Autori
Maksimović, Monika
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Specijalistički diplomski stručni studij Poduzetnički menadžment
Mjesto
Zagreb
Datum
21.04
Godina
2017
Stranica
72
Mentor
Gregov, Zrinka
Ključne riječi
proizvodnja, reciklirana plastika, strategija, mogućnosti rasta
(production, recycled plastics, strategy, growth potential)
Sažetak
Na hrvatskom tržištu građevinske industrije, koje je zasićeno uvoznim proizvodima, javlja se neiskorišteno tržište za proizvode od reciklirane plastike zbog toga što kupci ne poznaju dovoljno te proizvode. U ovom specijalističkom stručnom radu istražuje se mogućnost proširenja poslovanja obiteljskog poduzeća Strela d.o.o., koje se bavi proizvodnjom građevinskih proizvoda u Varaždinu. Glavni istraživački cilj je analizirati mogućnosti rasta prodaje vlastitih građevinskih proizvoda od reciklirane plastike odabranog poduzeća na domaćem tržištu. Postavljena su sljedeća istraživačka pitanja: 1) Kakvo je poznavanje i mišljenje kupaca o građevinskim proizvodima od reciklirane plastike? 2) Kakva je ponuda i potražnja građevinskih proizvoda od reciklirane plastike na hrvatskom tržištu? 3) Kakva je trenutačna situacija i zasićenost tržišta proizvodima koje proizvodi i poduzeće Strela d.o.o.? 4) Kakvo je sadašnje poslovanje i potencijal poduzeća Strela d.o.o. za plasiranje proizvoda na nove segmente tržišta? 5) Koja bi bila najprikladnija strategija rasta prodaje na domaćem tržištu? Primijenjeni su menadžerski alati za strateško planiranje te je proveden anketni upitnik na uzorku od 27 poduzeća koja se bave trgovinom građevinskim proizvodima na području Republike Hrvatske i intervju s vlasnikom poduzeća Strela d.o.o. iz Varaždina. Većina ispitanika kod odabira proizvoda na prvo mjesto stavlja cijenu, a zatim kvalitetu dok im je sastav proizvoda manje bitan. Iz rezultata istraživanja može se zaključiti da je za poduzeće Strela d.o.o. idealna strategija generičkog rasta u kombinaciji sa strategijom diverzifikacije, tj. povećanje prodaje postojećih proizvoda na postojećem tržištu uz razvijanje novih proizvoda.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija