Pregled bibliografske jedinice broj: 962985
Suvremeni pristupi i metode rada s roditeljima i obiteljima u STEM obrazovnom kontekstu
Suvremeni pristupi i metode rada s roditeljima i obiteljima u STEM obrazovnom kontekstu // Matematika i škola, 96 (2018), 2018; 15-19 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 962985 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Suvremeni pristupi i metode rada s roditeljima i
obiteljima u STEM obrazovnom kontekstu
(Contemporary approaches and methods of working
with parents and families in the STEM
educational context)
Autori
Šimunović, Mara ; Burušić, Josip
Izvornik
Matematika i škola (1332-0327) 96
(2018), 2018;
15-19
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
STEM obrazovanje ; roditeljski utjecaji ; obitelj i STEM
(STEM education ; parental influences ; family and STEM)
Sažetak
Iako roditelji predstavljaju važan izvor utjecaja u formiranju učeničke motivacije i postignuća u različitim STEM disciplinama, među kojima je i matematika, istraživanja obiteljskih procesa te neposredan rad s roditeljima u kontekstu STEM obrazovanja i dalje su značajno zapostavljeni (Harackiewicz, Rozek i Hulleman, 2012). S druge strane, recentne studije ukazuju da je potencijal ovih programa velik jer se kroz rad s roditeljima mogu mijenjati ne samo njihovi stavovi, vrijednosti te uključenost u djetetovo STEM obrazovanje, već i na neposredan način pozitivno utjecati i na učeničke ishode u različitim STEM disciplinama. S obzirom na nedostatak smjernica za rad s roditeljima i obiteljima u kontekstu STEM obrazovanja i odabira zanimanja, u ovom će radu biti prikazani neki suvremeni projekti, istraživanja i programi, s ciljem pregleda metoda i pristupa koji se koriste kako bi se roditelje aktivno uključilo u postizanje ciljeva nastave i obrazovanja u STEM području.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut društvenih znanosti Ivo Pilar, Zagreb