Pregled bibliografske jedinice broj: 962973
Situacijski čimbenici ponašanja potrošača
Situacijski čimbenici ponašanja potrošača, 2018., diplomski rad, preddiplomski, Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru, Vukovar
CROSBI ID: 962973 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Situacijski čimbenici ponašanja potrošača
(Situational factors of consumer behavior)
Autori
Bakić, Srđan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Veleučilište Lavoslav Ružička u Vukovaru
Mjesto
Vukovar
Datum
26.09
Godina
2018
Stranica
41
Mentor
Guzovski, Marina
Ključne riječi
kupci ; čimbenici ; prodavaonica ; kupnja ; istraživanje
(consumers ; factors ; store ; shopping ; research)
Sažetak
Ponašanje potrošača predstavlja složen proces koji ovisi od svakog pojedinca. Marketinški stručnjaci proučavaju njihova ponašanja te čimbenike koji utječu na njihove odluke o kupovini. U spomenute čimbenike ubrajaju se fizičko i društveno okruženje, vrijeme, cilj povezan s ponašanjem potrošača i trenutno psihičko stanje potrošača. Na temelju navedenih čimbenika provedeno je istraživanje u obliku anketnog upitnika. Istraživanjem je obuhvaćen uzorak od 104 ispitanika sa područja Vukovarsko- srijemske županije različite dobne i spolne strukture, kupovne moći i kupovnih navika. Utvrđeno je koji čimbenici predstavljaju pravila, a koji iznimke u procesu ponašanja potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište "Lavoslav Ružička" u Vukovaru
Profili:
Marina Guzovski
(mentor)