Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 962873

Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije


Tomičić-Pupek, Katarina
Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije // CroDiM - International Journal of Marketing Science, 2 (2019), 1; 135-140 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 962873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije
(Dimensions of customer perception in the context of digital transformation)

Autori
Tomičić-Pupek, Katarina

Izvornik
CroDiM - International Journal of Marketing Science (2584-7236) 2 (2019), 1; 135-140

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
percepcija kupaca ; digitalna transformacija ; marketinška strategija
(customer perception ; digital transformation ; marketing strategy)

Sažetak
Digitalna transformacija poslovanja obuhvaća dizajn i razvoj poslovnih procesa kojima će se generirati novi proizvodi i usluge, anticipirajući mogućnosti suvremenih i dolazećih tehnologija. Pritom je potrebno dizajnirati nove proizvode i usluge koje poduzeće može isporučiti izvedbom svojih procesa, prije nego što za osmišljenim proizvodima ili uslugama uopće postoji ideja ili potreba na tržištu. U tom kontekstu inicijacije digitalne transformacije poslovanja, potrebno je identificirati ključne odrednice percepcije kupaca koje mogu biti relevantne za marketinške strategije stvaranja potražnje za novim proizvodom ili uslugom kod budućih kupaca. U ovom radu će biti istražene klasične odrednice percepcije kupaca s obzirom na utjecaj suvremenih i dolazećih tehnologija, a nakon toga će biti opisano kako se rezultati istraženih dimenzija mogu iskoristiti kod kreiranja marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu digitalno transformiranog poslovanja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti

Napomena
Rad je prethodno objavljen u Zborniku radova: Book of papers of the 3rd Croatian Direct Marketing Association Conference / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.). Varaždin: CRODMA, 2018.



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Katarina Tomičić-Pupek (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tomičić-Pupek, Katarina
Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije // CroDiM - International Journal of Marketing Science, 2 (2019), 1; 135-140 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Tomičić-Pupek, K. (2019) Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije. CroDiM - International Journal of Marketing Science, 2 (1), 135-140.
@article{article, author = {Tomi\v{c}i\'{c}-Pupek, Katarina}, year = {2019}, pages = {135-140}, keywords = {percepcija kupaca, digitalna transformacija, marketin\v{s}ka strategija}, journal = {CroDiM - International Journal of Marketing Science}, volume = {2}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije}, keyword = {percepcija kupaca, digitalna transformacija, marketin\v{s}ka strategija} }
@article{article, author = {Tomi\v{c}i\'{c}-Pupek, Katarina}, year = {2019}, pages = {135-140}, keywords = {customer perception, digital transformation, marketing strategy}, journal = {CroDiM - International Journal of Marketing Science}, volume = {2}, number = {1}, issn = {2584-7236}, title = {Dimensions of customer perception in the context of digital transformation}, keyword = {customer perception, digital transformation, marketing strategy} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font