Pregled bibliografske jedinice broj: 962873
Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije
Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije // CroDiM - International Journal of Marketing Science, 2 (2019), 1; 135-140 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 962873 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odrednice percepcije kupaca u kontekstu digitalne transformacije
(Dimensions of customer perception in the context of digital transformation)
Autori
Tomičić-Pupek, Katarina
Izvornik
CroDiM - International Journal of Marketing Science (2584-7236) 2
(2019), 1;
135-140
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
percepcija kupaca ; digitalna transformacija ; marketinška strategija
(customer perception ; digital transformation ; marketing strategy)
Sažetak
Digitalna transformacija poslovanja obuhvaća dizajn i razvoj poslovnih procesa kojima će se generirati novi proizvodi i usluge, anticipirajući mogućnosti suvremenih i dolazećih tehnologija. Pritom je potrebno dizajnirati nove proizvode i usluge koje poduzeće može isporučiti izvedbom svojih procesa, prije nego što za osmišljenim proizvodima ili uslugama uopće postoji ideja ili potreba na tržištu. U tom kontekstu inicijacije digitalne transformacije poslovanja, potrebno je identificirati ključne odrednice percepcije kupaca koje mogu biti relevantne za marketinške strategije stvaranja potražnje za novim proizvodom ili uslugom kod budućih kupaca. U ovom radu će biti istražene klasične odrednice percepcije kupaca s obzirom na utjecaj suvremenih i dolazećih tehnologija, a nakon toga će biti opisano kako se rezultati istraženih dimenzija mogu iskoristiti kod kreiranja marketinške strategije za novi proizvod ili uslugu digitalno transformiranog poslovanja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
Napomena
Rad je prethodno objavljen u Zborniku radova: Book of papers of the 3rd Croatian Direct Marketing Association Conference / Gregurec, Iva ; Biloš, Antun ; Tomičić Furjan, Martina ; Kelić, Ivan ; Turkalj, Davorin (ur.). Varaždin: CRODMA, 2018.
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Katarina Tomičić-Pupek
(autor)