Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 962750

Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima


Renić, Mijo; Mandić, Miroslav
Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 16 (2018), 1; 1-19 doi:10.22598/zefzg.2018.1.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 962750 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima
(Pretesting the questionnaire for the performance testing of a perception model for customer fairness and loyalty within enterprises which apply the CRM strategy)

Autori
Renić, Mijo ; Mandić, Miroslav

Izvornik
Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu (1333-8900) 16 (2018), 1; 1-19

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
pretestiranje anketnog upitnika, upravljanje odnosima s klijentima (CRM)
(questionnaire pretesting, customer relationship management (CRM))

Sažetak
Ovim radom se želi provjeriti mjeri li instrument istraživanja (anketni upitnik) varijable u predloženom modelu percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima. Pretestiranje se odnosi na ispitivanje prikladnosti i razumljivosti instrumenta istraživanja kojem je namijenjen, a analiza pretestnih odgovora služi kao provjera adekvatnosti definicije problema, te podataka i analize za dobivanje potrebnih informacija. Istraživanje je provedeno na namjernom prigodnom uzorku od 231 ispitanika. Za analizu utjecaja varijabli korištena je multivarijantna metoda PLS –SEM. Na temelju provedene analize mjernog modela utvrđena je pouzdanost i valjanost varijabli te procjenom strukturnog modela je utvrđena visoka prediktivna mogućnost modela te pozitivan odnos među varijablama. Procjenom mjernog modela je utvrđena kompozitna pouzdanost i diskriminantna valjanost varijabli. Procjenom strukturnog modela je utvrđena visoka prediktivna sposobnost modela te pozitivan odnos među varijablama. Provedenom analizom i rezultatima istraživanja može se zaključiti da su veze među varijablama statistički značajne, osim za vezu između percepcije razlikovanja klijenata i percepcije pravednosti poduzeća koja je neznačajna.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Miroslav Mandić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada doi hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Renić, Mijo; Mandić, Miroslav
Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima // Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 16 (2018), 1; 1-19 doi:10.22598/zefzg.2018.1.1 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Renić, M. & Mandić, M. (2018) Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduzeća koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima. Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, 16 (1), 1-19 doi:10.22598/zefzg.2018.1.1.
@article{article, author = {Reni\'{c}, Mijo and Mandi\'{c}, Miroslav}, year = {2018}, pages = {1-19}, DOI = {10.22598/zefzg.2018.1.1}, keywords = {pretestiranje anketnog upitnika, upravljanje odnosima s klijentima (CRM)}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, doi = {10.22598/zefzg.2018.1.1}, volume = {16}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Pretestiranje anketnog upitnika za potrebe testiranja modela percepcije pravednosti i lojalnosti klijenata poduze\'{c}a koja primjenjuju strategiju upravljanja odnosima s klijentima}, keyword = {pretestiranje anketnog upitnika, upravljanje odnosima s klijentima (CRM)} }
@article{article, author = {Reni\'{c}, Mijo and Mandi\'{c}, Miroslav}, year = {2018}, pages = {1-19}, DOI = {10.22598/zefzg.2018.1.1}, keywords = {questionnaire pretesting, customer relationship management (CRM)}, journal = {Zbornik Ekonomskog fakulteta u Zagrebu}, doi = {10.22598/zefzg.2018.1.1}, volume = {16}, number = {1}, issn = {1333-8900}, title = {Pretesting the questionnaire for the performance testing of a perception model for customer fairness and loyalty within enterprises which apply the CRM strategy}, keyword = {questionnaire pretesting, customer relationship management (CRM)} }

Časopis indeksira:


  • EconLit


Citati:





    Contrast
    Increase Font
    Decrease Font
    Dyslexic Font