Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 962689

Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu proizvoda i usluga u hotelskom poduzeću


Vrtiprah, Vesna; Sladoljev, Jasmina
Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu proizvoda i usluga u hotelskom poduzeću // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2012), 1; 97-122 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 962689 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu proizvoda i usluga u hotelskom poduzeću
(The impact of employee satisfaction on the quality of products and service in hotel company)

Autori
Vrtiprah, Vesna ; Sladoljev, Jasmina

Izvornik
Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku (1330-1039) 21 (2012), 1; 97-122

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
hotelijerstvo ; radno zadovoljstvo zaposlenika ; zadovoljstvo gostiju ; potpuno upravljanje kvalitetom
(hotel management ; employee satisfaction ; guest satisfaction ; total quality management)

Sažetak
Hrvatsko hotelijerstvo izloženo je oštroj globalnoj konkurenciji te je njegov opstanak na zahtjevnom i dinamičnom tržištu moguć jedino praćenjem trendova koji se odnose na unapređenje kvalitete proizvoda i usluga na svim razinama poslovanja uz efikasno obavljanje poslovnih procesa. Hotel, kao primarni nositelj turističke ponude, u prvom redu treba imati stručno i zadovoljno osoblje jer je hotelijerstvo djelatnost koja je izuzetno osjetljiva na nedostatak kvalitete u svakom pogledu, a nedovoljno stručni i nezadovoljni zaposlenici mogu negativno utjecati na zadovoljstvo gostiju, a time i na konkurentnost i poslovni uspjeh hotela. Cilj je rada istražiti međuovisnost radnog zadovoljstva zaposlenika i zadovoljstva gostiju kvalitetom pruženih proizvoda i usluga u hotelskom poduzeću. Primarno istraživanje utjecaja radnog zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu proizvoda i usluga što povećava zadovoljstvo gostiju provedeno je u hotelu Niko koji posluje u sklopu hotelskog naselja Solaris, primjenom tehnike anketnog istraživanja. Rezultati istraživanja ukazuju na glavne čimbenike nezadovoljstva i na potrebu uvođenja TQM-a u hotelsku industriju. Autori predlažu mjere za poboljšanje kvalitete proizvoda i usluga u hotelskom poduzeću koja, između ostalog, ovisi o zadovoljstvu, motivaciji i obrazovanju zaposlenika.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište u Dubrovniku

Profili:

Avatar Url Vesna Vrtiprah (autor)

Avatar Url Jasmina Sladoljev (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Vrtiprah, Vesna; Sladoljev, Jasmina
Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu proizvoda i usluga u hotelskom poduzeću // Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (2012), 1; 97-122 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Vrtiprah, V. & Sladoljev, J. (2012) Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu proizvoda i usluga u hotelskom poduzeću. Ekonomska misao i praksa : časopis Sveučilista u Dubrovniku, 21 (1), 97-122.
@article{article, author = {Vrtiprah, Vesna and Sladoljev, Jasmina}, year = {2012}, pages = {97-122}, keywords = {hotelijerstvo, radno zadovoljstvo zaposlenika, zadovoljstvo gostiju, potpuno upravljanje kvalitetom}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {21}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {Utjecaj zadovoljstva zaposlenika na kvalitetu proizvoda i usluga u hotelskom poduze\'{c}u}, keyword = {hotelijerstvo, radno zadovoljstvo zaposlenika, zadovoljstvo gostiju, potpuno upravljanje kvalitetom} }
@article{article, author = {Vrtiprah, Vesna and Sladoljev, Jasmina}, year = {2012}, pages = {97-122}, keywords = {hotel management, employee satisfaction, guest satisfaction, total quality management}, journal = {Ekonomska misao i praksa : \v{c}asopis Sveu\v{c}ilista u Dubrovniku}, volume = {21}, number = {1}, issn = {1330-1039}, title = {The impact of employee satisfaction on the quality of products and service in hotel company}, keyword = {hotel management, employee satisfaction, guest satisfaction, total quality management} }

Časopis indeksira:


  • Web of Science Core Collection (WoSCC)
    • Emerging Sources Citation Index (ESCI)
  • EconLit


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • DOAJ
  • EBSCO
  • ProQuest
  • EconBiz
  • ROAD
  • ZBW





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font