Pregled bibliografske jedinice broj: 962648
Umjetna inteligencija u marketingu: Je li budućnost sada?
Umjetna inteligencija u marketingu: Je li budućnost sada? // 3. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija CRODMA 2018.
Varaždin, Hrvatska, 2018. (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
CROSBI ID: 962648 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Umjetna inteligencija u marketingu: Je li budućnost sada?
(Artificial Intelligence in Marketing: Is the Future Now?)
Autori
Okreša Đurić, Bogdan
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni
Skup
3. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija CRODMA 2018.
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2018
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
umjetna inteligencija ; marketing ; pregled
(artificial intelligence ; marketing ; review)
Sažetak
Pregled područja primjene umjetne inteligencije u marketingu uz aktualne i moderne primjere te naglašavanje potencijala suradnje ta dva područja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Projekti:
HRZZ-UIP-2013-11-8537 - Višeagentno modeliranje velikih razmjera za MMORPG mrežne igre (ModelMMORPG) (Schatten, Markus, HRZZ - 2013-11) ( CroRIS)
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Bogdan Okreša Đurić
(autor)