Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 962648

Umjetna inteligencija u marketingu: Je li budućnost sada?


Okreša Đurić, Bogdan
Umjetna inteligencija u marketingu: Je li budućnost sada? // 3. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija CRODMA 2018.
Varaždin, Hrvatska, 2018. (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)


CROSBI ID: 962648 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Umjetna inteligencija u marketingu: Je li budućnost sada?
(Artificial Intelligence in Marketing: Is the Future Now?)

Autori
Okreša Đurić, Bogdan

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, stručni

Skup
3. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija CRODMA 2018.

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2018

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan

Ključne riječi
umjetna inteligencija ; marketing ; pregled
(artificial intelligence ; marketing ; review)

Sažetak
Pregled područja primjene umjetne inteligencije u marketingu uz aktualne i moderne primjere te naglašavanje potencijala suradnje ta dva područja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Projekti:
HRZZ-UIP-2013-11-8537 - Višeagentno modeliranje velikih razmjera za MMORPG mrežne igre (ModelMMORPG) (Schatten, Markus, HRZZ - 2013-11) ( CroRIS)

Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Bogdan Okreša Đurić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

Pristup cjelovitom tekstu rada

Citiraj ovu publikaciju:

Okreša Đurić, Bogdan
Umjetna inteligencija u marketingu: Je li budućnost sada? // 3. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija CRODMA 2018.
Varaždin, Hrvatska, 2018. (plenarno, podatak o recenziji nije dostupan, neobjavljeni rad, stručni)
Okreša Đurić, B. (2018) Umjetna inteligencija u marketingu: Je li budućnost sada?. U: 3. Međunarodna znanstveno-stručna konferencija CRODMA 2018..
@article{article, author = {Okre\v{s}a \DJuri\'{c}, Bogdan}, year = {2018}, keywords = {umjetna inteligencija, marketing, pregled}, title = {Umjetna inteligencija u marketingu: Je li budu\'{c}nost sada?}, keyword = {umjetna inteligencija, marketing, pregled}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Okre\v{s}a \DJuri\'{c}, Bogdan}, year = {2018}, keywords = {artificial intelligence, marketing, review}, title = {Artificial Intelligence in Marketing: Is the Future Now?}, keyword = {artificial intelligence, marketing, review}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font