Pregled bibliografske jedinice broj: 962552
Marketinški kontroling i organizacijsko učenje s osvrtom na javni i neprofitni sektor
Marketinški kontroling i organizacijsko učenje s osvrtom na javni i neprofitni sektor // 21. savjetovanje - Interna revizija i kontrola / Žager, Lajoš (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika, 2018. str. 9-17 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 962552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinški kontroling i organizacijsko učenje s osvrtom na javni i neprofitni sektor
(Marketing controlling and organizational learning with emphasis on public and nonprofit sector)
Autori
Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
21. savjetovanje - Interna revizija i kontrola
/ Žager, Lajoš - Zagreb : Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika, 2018, 9-17
ISBN
978-953-277-116-9
Skup
21. savjetovanje "Interna revizija i kontrola"
Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 27.09.2018. - 29.09.2018
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
maketinški kontroling ; organizacijsko učenje ; kultura organizacije
(marketing controlling ; organizational learning ; organizational culture)
Sažetak
U radu se navode značajke općeg teorijskog pristupa marketinškom kontrolingu u kontekstu organizacijskog učenja i znanja. Navedeno je razmotreno sa stajališta organizacija koje djeluju u profitnom i neprofitnom/javnom sektoru. Razmotrena je i kultura organizacija, koja se usmjerava prema ciljanoj izgradnji znanja potrebnih za uspješan kontroling marketinških i drugih znanja u organizaciji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Zagreb