Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 962552

Marketinški kontroling i organizacijsko učenje s osvrtom na javni i neprofitni sektor


Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša
Marketinški kontroling i organizacijsko učenje s osvrtom na javni i neprofitni sektor // 21. savjetovanje - Interna revizija i kontrola / Žager, Lajoš (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika, 2018. str. 9-17 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 962552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinški kontroling i organizacijsko učenje s osvrtom na javni i neprofitni sektor
(Marketing controlling and organizational learning with emphasis on public and nonprofit sector)

Autori
Pavičić, Jurica ; Alfirević, Nikša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
21. savjetovanje - Interna revizija i kontrola / Žager, Lajoš - Zagreb : Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika, 2018, 9-17

ISBN
978-953-277-116-9

Skup
21. savjetovanje "Interna revizija i kontrola"

Mjesto i datum
Primošten, Hrvatska, 27.09.2018. - 29.09.2018

Vrsta sudjelovanja
Plenarno

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
maketinški kontroling ; organizacijsko učenje ; kultura organizacije
(marketing controlling ; organizational learning ; organizational culture)

Sažetak
U radu se navode značajke općeg teorijskog pristupa marketinškom kontrolingu u kontekstu organizacijskog učenja i znanja. Navedeno je razmotreno sa stajališta organizacija koje djeluju u profitnom i neprofitnom/javnom sektoru. Razmotrena je i kultura organizacija, koja se usmjerava prema ciljanoj izgradnji znanja potrebnih za uspješan kontroling marketinških i drugih znanja u organizaciji.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split,
Ekonomski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Jurica Pavičić (autor)

Avatar Url Nikša Alfirević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pavičić, Jurica; Alfirević, Nikša
Marketinški kontroling i organizacijsko učenje s osvrtom na javni i neprofitni sektor // 21. savjetovanje - Interna revizija i kontrola / Žager, Lajoš (ur.).
Zagreb: Hrvatska zajednica računovođa i financijskih djelatnika, 2018. str. 9-17 (plenarno, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Pavičić, J. & Alfirević, N. (2018) Marketinški kontroling i organizacijsko učenje s osvrtom na javni i neprofitni sektor. U: Žager, L. (ur.)21. savjetovanje - Interna revizija i kontrola.
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a}, editor = {\v{Z}ager, L.}, year = {2018}, pages = {9-17}, keywords = {maketin\v{s}ki kontroling, organizacijsko u\v{c}enje, kultura organizacije}, isbn = {978-953-277-116-9}, title = {Marketin\v{s}ki kontroling i organizacijsko u\v{c}enje s osvrtom na javni i neprofitni sektor}, keyword = {maketin\v{s}ki kontroling, organizacijsko u\v{c}enje, kultura organizacije}, publisher = {Hrvatska zajednica ra\v{c}unovo\dja i financijskih djelatnika}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }
@article{article, author = {Pavi\v{c}i\'{c}, Jurica and Alfirevi\'{c}, Nik\v{s}a}, editor = {\v{Z}ager, L.}, year = {2018}, pages = {9-17}, keywords = {marketing controlling, organizational learning, organizational culture}, isbn = {978-953-277-116-9}, title = {Marketing controlling and organizational learning with emphasis on public and nonprofit sector}, keyword = {marketing controlling, organizational learning, organizational culture}, publisher = {Hrvatska zajednica ra\v{c}unovo\dja i financijskih djelatnika}, publisherplace = {Primo\v{s}ten, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font