Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 962035

Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta)


Kadlec, Željka
Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta), 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek


CROSBI ID: 962035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta)

Autori
Kadlec, Željka

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku

Mjesto
Osijek

Datum
11.06

Godina
2015

Stranica
111

Mentor
Ružić, Drago

Ključne riječi
marketing ; visoka učilišta ; Visoka škola Virovitica
(marketing ; higher education institutions ; College of tourism and IT Management in Virovitica)

Sažetak
Marketing kao organizacijska funkcija predstavlja niz procesa s ciljem stvaranja, komuniciranja i isporuke vrijednosti potrošačima te upravljanja odnosima s potrošačima na način koji pogoduje organizaciji i njenim vlasnicima. Moderna vremena dovela su do potrebe marketniškog djelovanja visokoobrazovnih ustanova. Specifičnost primjene marketinga u obrazovanju je u tome da ga u takovj organizaciji provodi više subjekata (administrativno osoblje, osoblje knjižnice, nastavno osoblje i dr.) te da je za to potrebno puno više vremena. Cilj marketinga visokobrazovnih ustanova je stvaranje pozitivnog imidža ustanove, a posljedično će dovesti i do povećanja broja studenata i priznatosti ustanove među brojnim stručnjacima. Kroz prikaz osnovnih sastavnica marketinga u radu se nastoji prikazati proces marketinga i njegove mogućnosti u javnom neprofitnom sektoru na visokim učilištima. Pojašnjavajući marketinške odrednice visokih učilišta stvorio se teorijski okvir kojeg podržavaju rezultati istraživanja. Potvrđujući naum da su marketing usmenom predajom i Internet glavni marketinški mediji komunikacije visokih učilišta potvrđuje se i teza na postavljenom primjeru visoke škole. Marketing strategiju provode svi sudionici visokog učilišta te na takav način doprinose pozitivnom imidžu svoje ustanove, privlačeći veći broj svojih potrošača odnosno studenata s ciljem zadovoljenja njihovih potreba i želja.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Željka Kadlec (autor)

Avatar Url Drago Ružić (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadlec, Željka
Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta), 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
Kadlec, Ž. (2015) 'Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta)', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Kadlec, \v{Z}eljka}, year = {2015}, pages = {111}, keywords = {marketing, visoka u\v{c}ili\v{s}ta, Visoka \v{s}kola Virovitica}, title = {Mogu\'{c}nosti marketinga visokih u\v{c}ili\v{s}ta (Visokih \v{s}kola i veleu\v{c}ili\v{s}ta)}, keyword = {marketing, visoka u\v{c}ili\v{s}ta, Visoka \v{s}kola Virovitica}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Kadlec, \v{Z}eljka}, year = {2015}, pages = {111}, keywords = {marketing, higher education institutions, College of tourism and IT Management in Virovitica}, title = {Mogu\'{c}nosti marketinga visokih u\v{c}ili\v{s}ta (Visokih \v{s}kola i veleu\v{c}ili\v{s}ta)}, keyword = {marketing, higher education institutions, College of tourism and IT Management in Virovitica}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font