Pregled bibliografske jedinice broj: 962035
Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta)
Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta), 2015., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet u Osijeku, Osijek
CROSBI ID: 962035 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti marketinga visokih učilišta (Visokih škola i veleučilišta)
Autori
Kadlec, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet u Osijeku
Mjesto
Osijek
Datum
11.06
Godina
2015
Stranica
111
Mentor
Ružić, Drago
Ključne riječi
marketing ; visoka učilišta ; Visoka škola Virovitica
(marketing ; higher education institutions ; College of tourism and IT Management in Virovitica)
Sažetak
Marketing kao organizacijska funkcija predstavlja niz procesa s ciljem stvaranja, komuniciranja i isporuke vrijednosti potrošačima te upravljanja odnosima s potrošačima na način koji pogoduje organizaciji i njenim vlasnicima. Moderna vremena dovela su do potrebe marketniškog djelovanja visokoobrazovnih ustanova. Specifičnost primjene marketinga u obrazovanju je u tome da ga u takovj organizaciji provodi više subjekata (administrativno osoblje, osoblje knjižnice, nastavno osoblje i dr.) te da je za to potrebno puno više vremena. Cilj marketinga visokobrazovnih ustanova je stvaranje pozitivnog imidža ustanove, a posljedično će dovesti i do povećanja broja studenata i priznatosti ustanove među brojnim stručnjacima. Kroz prikaz osnovnih sastavnica marketinga u radu se nastoji prikazati proces marketinga i njegove mogućnosti u javnom neprofitnom sektoru na visokim učilištima. Pojašnjavajući marketinške odrednice visokih učilišta stvorio se teorijski okvir kojeg podržavaju rezultati istraživanja. Potvrđujući naum da su marketing usmenom predajom i Internet glavni marketinški mediji komunikacije visokih učilišta potvrđuje se i teza na postavljenom primjeru visoke škole. Marketing strategiju provode svi sudionici visokog učilišta te na takav način doprinose pozitivnom imidžu svoje ustanove, privlačeći veći broj svojih potrošača odnosno studenata s ciljem zadovoljenja njihovih potreba i želja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici