Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 961676

O pitanju teorijske (ne)utemeljenosti strategija učenja jezika


Lazarić, Lorena; Vičević Ivanović, Sanja
O pitanju teorijske (ne)utemeljenosti strategija učenja jezika // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 66 (2017), 4.; 573-587 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 961676 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
O pitanju teorijske (ne)utemeljenosti strategija učenja jezika
(On the issue of the theoretical foundation of language learning strategies)

Autori
Lazarić, Lorena ; Vičević Ivanović, Sanja

Izvornik
Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu (0037-654X) 66 (2017), 4.; 573-587

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
definicija strategija učenja jezika, samoregulirano učenje, teorijska objašnjenja strategija učenja jezika
(definition of language learning strategies ; self-regulated learning ; theoretical models of language learning strategies)

Sažetak
Znanstveno-istraživačko bavljenje strategijama učenja jezika, sporadično u 1970-im i 1980-im godinama, doživjelo je svoj vrhunac krajem 20. stoljeća, no od tada je znanstveni interes za ovo područje ponovno oslabio. Zatišje se može pripisati brojnim teorijskim i definicijskim nejasnoćama. S druge strane, nekadašnje zanimanje praktičara za strategije učenja jezika ni danas ne opada. Stoga ovaj rad tematizira teorijsku podlogu strategija učenja jezika kao osnovnu pretpostavku za njihovo znanstveno utemeljeno istraživanje u nastavnoj praksi stranih jezika. U prvom se dijelu rada uvidom u odabrane modele strategija učenja jezika analizira mogućnost stvaranja čvrstoga teorijskog polazišta, dok se u drugom dijelu problematizira njihovo terminološko i definicijsko određenje. Elaboriranjem ključnih problema nastoji se ukazati na nužnost njihova intra- i interdisciplinarnoga rješavanja kako bi empirijsko istraživanje imalo teorijsku podlogu te ponudilo znanstveno utemeljene pedagoške implikacije.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Jurja Dobrile u Puli

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Lazarić, Lorena; Vičević Ivanović, Sanja
O pitanju teorijske (ne)utemeljenosti strategija učenja jezika // Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 66 (2017), 4.; 573-587 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Lazarić, L. & Vičević Ivanović, S. (2017) O pitanju teorijske (ne)utemeljenosti strategija učenja jezika. Školski vjesnik : časopis za pedagogijsku teoriju i praksu, 66 (4.), 573-587.
@article{article, author = {Lazari\'{c}, Lorena and Vi\v{c}evi\'{c} Ivanovi\'{c}, Sanja}, year = {2017}, pages = {573-587}, keywords = {definicija strategija u\v{c}enja jezika, samoregulirano u\v{c}enje, teorijska obja\v{s}njenja strategija u\v{c}enja jezika}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {66}, number = {4.}, issn = {0037-654X}, title = {O pitanju teorijske (ne)utemeljenosti strategija u\v{c}enja jezika}, keyword = {definicija strategija u\v{c}enja jezika, samoregulirano u\v{c}enje, teorijska obja\v{s}njenja strategija u\v{c}enja jezika} }
@article{article, author = {Lazari\'{c}, Lorena and Vi\v{c}evi\'{c} Ivanovi\'{c}, Sanja}, year = {2017}, pages = {573-587}, keywords = {definition of language learning strategies, self-regulated learning, theoretical models of language learning strategies}, journal = {\v{S}kolski vjesnik : \v{c}asopis za pedagogijsku teoriju i praksu}, volume = {66}, number = {4.}, issn = {0037-654X}, title = {On the issue of the theoretical foundation of language learning strategies}, keyword = {definition of language learning strategies, self-regulated learning, theoretical models of language learning strategies} }

Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • LISA: Library and Information Science Abstracts
  • LLBA: Linguistics and Language Behavior Abstracts
  • MLA - Modern Language Abstracts





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font