Pregled bibliografske jedinice broj: 961637
Inovativne marketinške metode kao sredstvo valorizacije sportsko-rekreativnog turizma kontinentalne Hrvatske
Inovativne marketinške metode kao sredstvo valorizacije sportsko-rekreativnog turizma kontinentalne Hrvatske // 3. Međunarodna konferencija "Menadžment turizma i sporta" - tehnološki razvoj u funkciji održivog turizma i sporta / Breslauer, N. (ur.).
Sveti Martin na Muri: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2014. str. 23-31 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 961637 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Inovativne marketinške metode kao sredstvo valorizacije sportsko-rekreativnog turizma kontinentalne Hrvatske
(Innovative marketing methods as an instrument for evaluation of sports and recreational tourism in continental Croatia)
Autori
Bakan, Rikard ; Jaković, Božidar
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
3. Međunarodna konferencija "Menadžment turizma i sporta" - tehnološki razvoj u funkciji održivog turizma i sporta
/ Breslauer, N. - Sveti Martin na Muri : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2014, 23-31
ISBN
978-95356303-8-8
Skup
3. Međunarodna konferencija "Menadžment turizma i sporta"
Mjesto i datum
Sveti Martin na Muri, Hrvatska, 10.04.2014. - 11.04.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing, sportsko-rekreacijski turizam, selektivni oblici turizma
(marketing, sport and recreational tourism, selective forms of tourism)
Sažetak
Kontinentalni prostor predstavlja neotkriveni adut hrvatske turističke ponude. U Strategiji razvoja turizma Republike Hrvatske do 2020., širenje turističkih aktivnosti na cijeli prostor države pretpostavljen kao jedan od strateških ciljeva razvoja. Iako je turistička atrakcijska osnova ovoga dijela naše domovine izuzetno bogata, njena marketinška valorizacija ne provodi se u dovoljnoj mjeri. Uslijed gospodarske krize, nedostatka ulaganja u turističku infrastrukturu i suprastrukturu, ali još više zbog nedovoljno razvijene svijesti na svim razinama o koristima koje može donijeti razvoj selektivnih oblika turizma te nepostojanje jasne vizije razvoja, turistička ponuda kontinentalne Hrvatske u kontekstu ukupne ponude još uvijek je neprepoznatljiva. „Novi turist“ je radoznao, spreman otkrivati nove doživljaje, nekonvencionalan je i inovativan. Stoga privlačenju ovih novih segmenata treba pristupiti na suvremen i inovativan način. Upravo suvremene marketinške metode, poput gerila, viralnog ili integriranog marketinga u Web 2.0. okruženju , koje su za razliku od konvencionalnih puno jeftinije i pristupačnije te stoga i primjerenije za marketinšku valorizaciju ruralnih prostora, mogu biti uspješno sredstvo za privlačenje novih posjetitelja. Svrha ovoga rada je ukazati na činjenicu kako postojeća turistička resursna osnova ruralnih krajeva kroz razvojnu i inovativnu marketinšku valorizaciju selektivnih oblika turizma, poglavito sportsko- rekreacijskog te njegovim povezivanjem s drugim posebnim oblicima turizma, može vrlo brzo doprinijeti diversifikaciji turističke ponude Hrvatske i na taj način približiti se ostvarenju spomenutog strateškog cilja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici