Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 961405

Rasprava kao komunikacijska vještina u nastavi hrvatskoga jezika


Golub, Ana-Marija
Rasprava kao komunikacijska vještina u nastavi hrvatskoga jezika, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 961405 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Rasprava kao komunikacijska vještina u nastavi hrvatskoga jezika
(Discussion as a Communication Skill in Croatian Language Teaching)

Autori
Golub, Ana-Marija

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
11.10

Godina
2018

Stranica
55

Mentor
Kolar Billege, Martina ; Vukojević, Zrinka

Ključne riječi
rasprava, jezično izražavanje, nastava hrvatskog jezika, komunikacijska vještina
(discussion, spoken language, communication skills, Croatian Language)

Sažetak
Ovaj rad se bavi raspravom, kao govornom vježbom u nastavi jezičnoga izražavanja.Cilj govornih vježbi je poticanje razvoja komunikacijskih vještina kao osnovne zadaće nastave Hrvatskoga jezika. Aktivnosti koje potiču uvježbavanje komunikacijske vještine potrebno je što više provoditi s učenicima. U skladu s time, cilj ovoga rada je upozoriti na važnost razvoja učeničkih komunikacijskih sposobnosti i istaknuti važnost rasprave kao govorne vježbe u ostvarivanju te zadaće.U radu je rasprava prikazana kao dio nastave jezičnoga izražavanja, kao govorna vježba te kao instrument za poticanje razvoja komunikacijske kompetencije. Nadalje, cilj je prikazati stupanj zastupljenosti rasprave u udžbeničkim kompletima kao nastavne jedinice i metodičkog instrumentarija. Provedeno istraživanje prikazat će raspravu unutar Nacionalnog okvirnog kurikuluma Republike Hrvatske te unutar kurikula Engleske i Australije. Istraživanje daje podatke i o zastupljenosti rasprave kao nastavne jedinice i metodičkog instrumentarija u dvanaest udžbenika i radnih bilježnica unutar područja jezika i jezičnog izražavanja. U istraživanje su uključena po dva udžbenička kompleta triju najzastupljenijih izdavača u Hrvatskoj za treći i četvrti razred osnovnih škola. U praktičnome dijelu diplomskog rada prikazan je mikrostrukturirani model nastavne jedinice učenja rasprave. Prikazani su i modeli nastavne jedinice rasprava u nastavi jezičnog izražavanje te implementiranja rasprave kao metodičkog instrumentarija u nastavi književnosti i medijske kulture.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Filologija, Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Kolar Billege (mentor)

Avatar Url Zrinka Vukojević (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Golub, Ana-Marija
Rasprava kao komunikacijska vještina u nastavi hrvatskoga jezika, 2018., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Golub, A. (2018) 'Rasprava kao komunikacijska vještina u nastavi hrvatskoga jezika', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Golub, Ana-Marija}, year = {2018}, pages = {55}, keywords = {rasprava, jezi\v{c}no izra\v{z}avanje, nastava hrvatskog jezika, komunikacijska vje\v{s}tina}, title = {Rasprava kao komunikacijska vje\v{s}tina u nastavi hrvatskoga jezika}, keyword = {rasprava, jezi\v{c}no izra\v{z}avanje, nastava hrvatskog jezika, komunikacijska vje\v{s}tina}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Golub, Ana-Marija}, year = {2018}, pages = {55}, keywords = {discussion, spoken language, communication skills, Croatian Language}, title = {Discussion as a Communication Skill in Croatian Language Teaching}, keyword = {discussion, spoken language, communication skills, Croatian Language}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font