Pregled bibliografske jedinice broj: 960979
Korištenje vizualizacije u poučavanju računalnih mreža
Korištenje vizualizacije u poučavanju računalnih mreža // SoftCOM 2016 Events-Workshop on Information and Communication Technologies
Split, Hrvatska, 2016. str. 1-9 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 960979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Korištenje vizualizacije u poučavanju računalnih mreža
(Using Visualization in Teaching Computer Networks)
Autori
Prvan, Marina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
SoftCOM 2016 Events-Workshop on Information and Communication Technologies
/ - , 2016, 1-9
Skup
2016 24th International Conference on Software, Telecommunications and Computer Networks (SoftCOM 2016)
Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 22.09.2016. - 24.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vizualizacija ; računalne mreže ; simulatori ; Packet Tracer ; OPNET ;
(visualization, Computer Networks, simulators, Packet Tracer, OPNET ;)
Sažetak
U ovom radu objašnjene su teorijske osnove vizualizacije koje su nužne za kreiranje kvalitetnog vizualnoga objekta i njegove integracije u nastavni proces, što najčešće predstavlja izazov za nastavnika. Rad donosi prethodne radove autora koji su pokušali vizualizirati gradivo informatike. Cilj ovoga rada je istražiti korištenje vizualizacije konkretno u poučavanju gradiva računalnih mreža. Vizualizacija putem vizualnog objekta računalne simulacije omogućava jednostavan, fleksibilan i opušten način učenja, ali ulaganja koja su potrebna za njezinu integraciju u nastavni proces nisu trivijalna. S obrazovne perspektive postavljeno je važno pitanje da li vrijeme i trud uložen u izgradnju vizualizacije proizvodi takve rezultate koji donose obrazovnu korist? Analiza podataka dobivenih u eksperimentu dala je potvrdan odgovor. Za eksperiment su odabrana dva alata, Packet Tracer i OPNET. Studenti su reagirali pozitivno na korištenje simulatora u učenju, oba alata pomogla su im da bolje shvate teorijske koncepte. Ipak, prema rezultatima na post-testu bio je veći napredak u znanju nakon korištenja alata Packet Tracer. Temeljem rezultata upitnika i iz komentara ispitanika se vidi da su studenti zadovoljniji tim alatom nego alatom OPNET.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Računarstvo
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split
Profili:
Marina Prvan
(autor)