Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 960979

Korištenje vizualizacije u poučavanju računalnih mreža


Prvan, Marina
Korištenje vizualizacije u poučavanju računalnih mreža // SoftCOM 2016 Events-Workshop on Information and Communication Technologies
Split, Hrvatska, 2016. str. 1-9 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 960979 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Korištenje vizualizacije u poučavanju računalnih mreža
(Using Visualization in Teaching Computer Networks)

Autori
Prvan, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
SoftCOM 2016 Events-Workshop on Information and Communication Technologies / - , 2016, 1-9

Skup
2016 24th International Conference on Software, Telecommunications and Computer Networks (SoftCOM 2016)

Mjesto i datum
Split, Hrvatska, 22.09.2016. - 24.09.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
vizualizacija ; računalne mreže ; simulatori ; Packet Tracer ; OPNET ;
(visualization, Computer Networks, simulators, Packet Tracer, OPNET ;)

Sažetak
U ovom radu objašnjene su teorijske osnove vizualizacije koje su nužne za kreiranje kvalitetnog vizualnoga objekta i njegove integracije u nastavni proces, što najčešće predstavlja izazov za nastavnika. Rad donosi prethodne radove autora koji su pokušali vizualizirati gradivo informatike. Cilj ovoga rada je istražiti korištenje vizualizacije konkretno u poučavanju gradiva računalnih mreža. Vizualizacija putem vizualnog objekta računalne simulacije omogućava jednostavan, fleksibilan i opušten način učenja, ali ulaganja koja su potrebna za njezinu integraciju u nastavni proces nisu trivijalna. S obrazovne perspektive postavljeno je važno pitanje da li vrijeme i trud uložen u izgradnju vizualizacije proizvodi takve rezultate koji donose obrazovnu korist? Analiza podataka dobivenih u eksperimentu dala je potvrdan odgovor. Za eksperiment su odabrana dva alata, Packet Tracer i OPNET. Studenti su reagirali pozitivno na korištenje simulatora u učenju, oba alata pomogla su im da bolje shvate teorijske koncepte. Ipak, prema rezultatima na post-testu bio je veći napredak u znanju nakon korištenja alata Packet Tracer. Temeljem rezultata upitnika i iz komentara ispitanika se vidi da su studenti zadovoljniji tim alatom nego alatom OPNET.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Računarstvo



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet elektrotehnike, strojarstva i brodogradnje, Split

Profili:

Avatar Url Marina Prvan (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Prvan, Marina
Korištenje vizualizacije u poučavanju računalnih mreža // SoftCOM 2016 Events-Workshop on Information and Communication Technologies
Split, Hrvatska, 2016. str. 1-9 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Prvan, M. (2016) Korištenje vizualizacije u poučavanju računalnih mreža. U: SoftCOM 2016 Events-Workshop on Information and Communication Technologies.
@article{article, author = {Prvan, Marina}, year = {2016}, pages = {1-9}, keywords = {vizualizacija, ra\v{c}unalne mre\v{z}e, simulatori, Packet Tracer, OPNET, }, title = {Kori\v{s}tenje vizualizacije u pou\v{c}avanju ra\v{c}unalnih mre\v{z}a}, keyword = {vizualizacija, ra\v{c}unalne mre\v{z}e, simulatori, Packet Tracer, OPNET, }, publisherplace = {Split, Hrvatska} }
@article{article, author = {Prvan, Marina}, year = {2016}, pages = {1-9}, keywords = {visualization, Computer Networks, simulators, Packet Tracer, OPNET, }, title = {Using Visualization in Teaching Computer Networks}, keyword = {visualization, Computer Networks, simulators, Packet Tracer, OPNET, }, publisherplace = {Split, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font