Pregled bibliografske jedinice broj: 960566
Komunikacija u procesu menadžmenta
Komunikacija u procesu menadžmenta // Praktični menadžment:stručno znanstveni časopis za teoriju i praksu menadžmenta, II (2011), 3; 118-125 (domaća recenzija, članak, ostalo)
CROSBI ID: 960566 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacija u procesu menadžmenta
(Communication in management process)
Autori
Kadlec, Željka ; Garača, Neven
Izvornik
Praktični menadžment:stručno znanstveni časopis za teoriju i praksu menadžmenta (1847-8107) II
(2011), 3;
118-125
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, ostalo
Ključne riječi
menadžment ; komunikacija ; ljudski resursi ; interakcija
(management ; communication ; human resources ; interaction)
Sažetak
Komunikacija je proces dijeljenja informacija i može se reći da bez nje menadžment ne postoji. On predstavlja vitalan dio svih funkcija menadžmenta – planiranja, organiziranja, brige o ljudskim resursima, vođenja i kontrolinga. Nedovoljna komunikacija, pretjerana umreženost, globalizacija, razvoj visoko sofisticirane tehnologije, internet i turbulentno okruženje donose dobar i loš menadžment. To pokazuje kvantitetu i kvalitetu cjelokupnog procesa. Suvremeni menadžer kroz najvažniju aktivnost u gospodarstvu usmjerava, koordinira, razvija suradnju, timski rad, partnerstvo sa za- poslenima radi ostvarenja cilja na određenom zadatku. Postignuće i rezultat pokazuju uspješnost i potpunost menadžmenta. U svakoj organizaciji postoji određena organizacijska piramida koja se sastoji od tri dominirajuće razine: menadžment prve razine, menadžment srednje razine i menadžment najviše razine. Komunikacija se odražava kroz prije-nos informacija od pošiljatelja ka primatelju a nužna je za interno funkcioniranje jer integrira upravljačke funkcije. Komunikacija je opažanje, očekivanje i postavlja zahtjeve. Komunikacijske vještine jedne su od osnovnih vještina me-nadžera. Eksterna komunikacija predstavlja kontakt menadžera s djelatnicima, poslovnim partnerima, potrošačima, dobavljačima te širom društvenom zajednicom. S druge strane interna menadžerska komunikacija je zbir raznih komunikativnih procesa. Interakcija se u menadžmentu odvija kroz situacijski i jezični plan. Razne prepreke i prekidi mogu dovesti do smanjenja komunikacije i u većini slučajeva savršena komunikacija je nedostižna. Pretjerana umreženost ima dvojako značenje npr. tehnološka umreženost i umreženost ljudi svakako utječu na komunikaciju u procesu mena-džmeta. Jedino se kroz sustav upravljanja s ljudskim resursima može kontrolirati komunikacijski proces i oblikovati ga. Dobre tehnike organizacijskog ponašanja donijeti će menadžeru uspjeh u poslovanju i upravljanju. Uspješno izvršavanje funkcija menadžmenta rezultat je uspješne komunikacije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici