Pregled bibliografske jedinice broj: 960552
Mogućnosti i upravljanje buzz marketingom sukladno marketinškim strategijama
Mogućnosti i upravljanje buzz marketingom sukladno marketinškim strategijama // Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije- Svezak II.-stručni radovi / Jurić, Đurđica (ur.).
Rovinj: Hrvatski računovođa- neovisna udruga računovođa, poreznih savjetnika i financijskih djelatnika, 2014. str. 47-59 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 960552 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Mogućnosti i upravljanje buzz marketingom sukladno marketinškim strategijama
(Possibilities of Management through Buzz Marketing Strategies)
Autori
Kadlec, Željka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Zbornik radova s međunarodne znanstvene i stručne konferencije- Svezak II.-stručni radovi
/ Jurić, Đurđica - Rovinj : Hrvatski računovođa- neovisna udruga računovođa, poreznih savjetnika i financijskih djelatnika, 2014, 47-59
ISBN
978-953-7828-07-3
Skup
Računovodstvo i menadžment - RiM, 15. međunarodna znanstvena i stručna konferencija
Mjesto i datum
Rovinj, Hrvatska, 05.06.2014. - 07.06.2014
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketing ; marketing usmene predaje ; marketing strategije ; management marketing ; buzz marketing
(marketing ; word-of-mouth marketing ; strategy marketing ; management marketing ; buzz marketing)
Sažetak
Sukladno razvoju informacijsko-komunikacijskih tehnologija XXI. stoljeća daju se nove mogućnosti upravljanju marketingom usmene predaje. Dosadašnjom orijentiranošću k tradicionalnom marketingu stvaralo se sve veće nepovjerenje potrošača prema klasičnim metodama i tehnikama marketinških aktivnosti. Tvrtke bi se mogle orijentirati k novim načinima prilaženja potrošačima (uvažavajući etičke kodekse i pravilnu primjenu) definirajući povoljnu marketing strategiju. Orijentacijom marketinga usmenom predajom kroz stvaranje vođa mišljenja, tvrtke mogu upravljati marketingom realizirajući svoje ciljeve. Koje su mogućnosti i na koji način upravljati mišljenjima potrošača o određenom proizvodu ili usluzi obraditi će se kroz fenomen buzz marketinga sukladno marketinškim strategijama. „Buzz marketing menadžeri“ zauzimat će posebno mjesto kod realizacije odabrane marketinške strategije tvrtke.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija