Pregled bibliografske jedinice broj: 960351
Društveno odgovoran marketing i njegova primjena u Atlantic Grupi d.d.
Društveno odgovoran marketing i njegova primjena u Atlantic Grupi d.d., 2018., diplomski rad, preddiplomski, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 960351 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Društveno odgovoran marketing i njegova primjena u Atlantic Grupi d.d.
(Socially responsible marketing and its application in Atlantic Grupa)
Autori
Brekalo, Jelena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, preddiplomski
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
20.09
Godina
2018
Stranica
43
Mentor
Ozretić Došen, Đurđana
Ključne riječi
marketing ; holistički marketing ; društveno odgovoran marketing ; Atlantic Grupa
(marketing ; holistic marketing ; socially responsible marketing ; Atlantic Grupa)
Sažetak
U današnjem okruženju, kako bi marketing zadržao važnu ulogu u pomaganju poduzećima da uspješno upravljaju svojim konkurentskim prednostima na tržištu, potrebno je biti upoznat s najnovijim trendovima kao što je to holistički marketing. Sam pojam holističkog marketinga predstavlja poseban marketinški pristup koji integrira četiri vrlo bitne marketinške dimenzije koje zagovaraju princip „sve je bitno“, a to su redom: interni marketing, integrirani marketing, marketing odnosa te društveno odgovoran marketing. Društveno odgovoran marketing omogućuje poduzećima da stvaraju ravnotežu između zarađivanja profita, uvažavanja i zadovoljavanja želja i potreba potrošača te doprinosa javnom interesu, čime postižu veću lojalnost svojih potrošača i veću motivaciju svojih zaposlenika. Djelujući u takvoj sredini, zaposlenici dobivaju osjećaj pripadnosti, što rezultira većom motivacijom u njihovom radu pa tako i raznim beneficijama za dobro odrađen posao od strane poduzeća. Također, društveno odgovoran marketing omogućuje poduzećima veću zastupljenost u medijima i podizanje svijesti o samoj marki, što uz diferencijaciju ponude proizvoda i usluga može doprinijeti većoj konkurentskoj prednosti tog istog poduzeća na tržištu. U skladu s tim, predmet završnog rada je istraživanje društveno odgovornog marketinga unutar pojma holističkog marketinga, njegovih koristi i prednosti, etičnosti u poslovanju te njegova primjena u praksi hrvatskih poduzeća. U radu je, osim samog definiranja pojma društveno odgovornog marketinga i njegovih karakteristika, prikazano njegovo djelovanje i primjena u poduzeću Atlantic Grupe. U tom poslovnom primjeru, navode se općeniti podaci o samom poduzeću te utjecaj i obrazloženje doprinosa društveno odgovornog marketinga na njegovo poslovanje, čije su društveno odgovorne marketinške aktivnosti segmentirane u 4 osnovne skupine u poduzeću – prema zaposlenicima, zajednici, okolišu i investitorima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija