Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 960193

Komunikacija i upravljanje krizom u turizmu


Kadlec, Željka; Bedeković, Mladena
Komunikacija i upravljanje krizom u turizmu // Zbornik radova / 1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra“ / Radić Lakoš, Tanja ; Bratić, Ivana ; Grubišić, Anita ; Marguš, Drago ; Mečev, Dijana ; Pavlović, Marina ; Poljičak, Ivica ; Radačić, Marko ; Šišara, Jelena ; Urem, Frane (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2013. str. 313-320 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 960193 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacija i upravljanje krizom u turizmu
(Communication and crisis management in tourism)

Autori
Kadlec, Željka ; Bedeković, Mladena

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Zbornik radova / 1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra“ / Radić Lakoš, Tanja ; Bratić, Ivana ; Grubišić, Anita ; Marguš, Drago ; Mečev, Dijana ; Pavlović, Marina ; Poljičak, Ivica ; Radačić, Marko ; Šišara, Jelena ; Urem, Frane - Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2013, 313-320

Skup
1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra“, Šibenik : Veleučilište u Šibeniku, 2013.

Mjesto i datum
Šibenik, Hrvatska, 19.09.2013. - 20.09.2013

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
komunikacija ; kriza ; turizam
(communication ; crisis ; tourism)

Sažetak
Analiza rizika pomaže da se ciljevi programa zaštite od rizika usklade i povežu s poslovnim ciljevima i potrebama poduzeća u turizmu. Važno je utvrditi proces upravljanja rizicima na samome početku kako bi se moglo kontinuirano baviti rizikom tijekom cijelog životnog vijeka. Tradicionalni menadžment rizika usmjeren je na rizike koji potječu od prirodnih ili pravnih uzroka (npr. prirodnih katastrofa, požara, nezgoda, pravnih postupaka). Financijski menadžment rizika usmjeren je na rizike kojima se može upravljati korištenjem financijskih instrumenata koji su u prometu na tržištu. Prema svjetskoj turističkoj organizaciji postoje četiri osnovna izvora rizika u turizmu: ljudsko i institucionalno okruženje izvan sektora turizma, sektor turizma i povezani komercijalni izvori, individualni putnici i fizički rizici iz okruženja (prirodni, klimatski, epidemije). Kriza kao rezultat ne učinkovitog upravljanja rizikom nastaje pod uzrocima ljudskih ili prirodnih faktora. Analizirajući krizu moguće je sastaviti krizni plan od nekoliko glavnih koraka. Prije svake akcije u upravljanju krizom potrebno je poduzeti sve mjere kako bi se spriječilo pojavljivanje negativnih događaja. Za poboljšanje kvalitete života lokalne zajednice, doživljajnog iskustava kroz turizam za posjetitelje i održavanje kvalitete životne sredine bitni su ekonomska, socio-kulturalna i ekološka održivost što podrazumijeva održivost turizma. Krizna komunikacija predstavlja strateško mjesto u životu razvoja određene djelatnosti. Smatra se da je pravilno komuniciranje za vrijeme krizne situacije ključno za uspješno upravljanje krizom. Potrebne su strategije komuniciranja upravljanja kriznim situacijama kako bi se zadržalo povjerenje putni¬ka i turističke industrije te kako bi se utjecaj krizne situacije na destinaciju sveo na najmanju moguću mjeru.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Željka Kadlec (autor)

Avatar Url Mladena Bedeković (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Kadlec, Željka; Bedeković, Mladena
Komunikacija i upravljanje krizom u turizmu // Zbornik radova / 1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra“ / Radić Lakoš, Tanja ; Bratić, Ivana ; Grubišić, Anita ; Marguš, Drago ; Mečev, Dijana ; Pavlović, Marina ; Poljičak, Ivica ; Radačić, Marko ; Šišara, Jelena ; Urem, Frane (ur.).
Šibenik: Veleučilište u Šibeniku, 2013. str. 313-320 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Kadlec, Ž. & Bedeković, M. (2013) Komunikacija i upravljanje krizom u turizmu. U: Radić Lakoš, T., Bratić, I., Grubišić, A., Marguš, D., Mečev, D., Pavlović, M., Poljičak, I., Radačić, M., Šišara, J. & Urem, F. (ur.)Zbornik radova / 1. znanstvenostručna konferencija s međunarodnim sudjelovanjem „Izazovi današnjice: Turizam danas – za sutra“.
@article{article, author = {Kadlec, \v{Z}eljka and Bedekovi\'{c}, Mladena}, year = {2013}, pages = {313-320}, keywords = {komunikacija, kriza, turizam}, title = {Komunikacija i upravljanje krizom u turizmu}, keyword = {komunikacija, kriza, turizam}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }
@article{article, author = {Kadlec, \v{Z}eljka and Bedekovi\'{c}, Mladena}, year = {2013}, pages = {313-320}, keywords = {communication, crisis, tourism}, title = {Communication and crisis management in tourism}, keyword = {communication, crisis, tourism}, publisher = {Veleu\v{c}ili\v{s}te u \v{S}ibeniku}, publisherplace = {\v{S}ibenik, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font