Pregled bibliografske jedinice broj: 960166
Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu
Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu, 2018., diplomski rad, Ekonomski fakultet, Rijeka
CROSBI ID: 960166 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj boje ambalaže na odabir proizvoda visoke i niske uključenosti potrošača pri kupnji u supermarketu
(The impact of color packaging to the selection of product with high and low involvement of consumers when buying at the supermarket)
Autori
Ilić, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Rijeka
Datum
11.09
Godina
2018
Stranica
56
Mentor
First Komen, Ivana
Ključne riječi
Boja ; Preferirana boja ; Niska uključenost potrošača ; Visoka uključenost potrošača ; Spol
(Color ; Preferred color ; Low consumer involvement ; High consumer involvement ; Sex)
Sažetak
Rezultati ovog rada ukazuju da boja ima veliki utjecaj na potrošače ukoliko kupuju proizvod niske uključenosti potrošača, pogotovo ako je boja ambalaže u crvenoj ili narančastoj boji. Iako svaka koja pobuđuje drugačiju emociju ili reakciju, rezultati dokazuju kako će potrošač prije posegnuti za proizvodom ukoliko ambalaža sadrži jednu od ove dvije boje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija